![]() |
|
|
|
|
#1 | |||
|
Çevrimdışı
|
Film tadında yaşadıklarım :p
Alıntı:
Çünkü kendime nasıl göremedim diye çok kızdım zamanında. ![]() Alıntı:
![]() Alıntı:
![]() Sevip güvendiğin arkadaşım dediğin birinin sana karşı ithamlarını duyuncu uçaktan düşmüş parçalanmış hissediyorsun. Tabii yine de hiçbir uçak düşmesin tabii
|
|||
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Çoklu arkadaş gruplarının kaderi genelde bu oluyor üniversite ilk sınıfta. Benimde 3 kız grubum vardı çok yakındık ama grupta hep bir kayırmalar olurdu ben ikisiyle de eşit yakındım ama bir tanesi kıskandığı için mi bilmiyorum diğerini bana kötülemişti. O dönemde ara tatile girmiştik sonra bir baktım kızın yanında. Kıza arkasından kötü küfürler edip yüzüne karşı can ciğer olup bana selam vermeye gelirken açıkcası başımı çevirdim görmezden gelerek yoluma devam etmiştim. Midem bulanmıştı yani, sonra zaten kızın yanına oturmuştu. Hem grubu dağıttı hem de bir ona bir bana sinir olmuştum baya. Bu gibi durumlarda sakin kalıp uzaklaştığım için bir sene onunla görüşmedim yine insanlık namına bir iki not vermiştim. En son o kızla pandemi öncesi konuşmuştum düzelttik bazı şeyleri ama eskisi gibi samimi değiliz. Bende benimkini anlatayım dedim. Üniversite de eğer il dışındaysanız böyle çok maceralarınız oluyor.
|
|
|
#3 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Anlattığın için teşekkür ederim ![]() Bu olaylar biz kızların maalesef başına çok geliyor. Kıskanıyorlar. Ben hiç kıskanıldığımı düşünmezdim. Hep ne var kıskanacak deyip kendim gibi görürdüm insanları ama hasetlik olan kıskanıyor maalesef. Biz de o erkeğin aramızı bozduğu arkadaşla tekrar konuştuğumuzda çocuğun suratını unutamıyorum. Plânını bozmuştuk iyi olmuştu haha
|
|
|
|
#4 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
iyi yapmışsınız içimin yağları eridi bana çok saçma geliyor öyle şeyler. Sanki başka bir erkek yok dünyada tek o varmış gibi ne alaka yani. Kıskançlık ne yazık ki çok oluyor o dönem bende çok çektim o konuyla ilgili… Yurt arkadaşlarımla konuşmadığım dönemleri biliyorum. Neyseki bunlar ilk sene oldu ikinci seneden sonra sağlam arkadaş gruplarıyla devam ettim hem yurt hem okul bakımından. Böyle insanlar hayatın cilvesi aslında daha kötüleri de var… |
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
|
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Bu tarz olaylar genelde kız gruplarında olur. Kız grupları eğer 2 kişiden fazla ise dağılmaya mahkumdur. Araya erkek girmişse zaten dayanmaz. Çünkü kızlar aşık olduğunda aşırı bağlanırlar aşık oldukları kişiye... Artık arkadaşlar tamamen ikinci plandadır.
Ama erkeklerde durum farklıdır. Erkeklerde çok kalabalık arkadaş grupları olur. Erkekler arkadaş canlısıdır, çok kolay arkadaş olurlar. Birinin sevgilisi olur. Belki diğer arkadaşları ile daha az vakit geçirebilir ama arkadaşlıkları bitmez. Arkadaş grubundaki erkekler de kıza yan gözle bakmaz. Hoşlansa bile elde etmek için kılını kıpırdatmaz. Çünkü arkadaş kıymetlidir. Arkadaşın sevgilisi yengedir. Bu durumu anlatan güzel bir film de var. Filmin ismi "Adını Sen Koy"... Tavsiye ederim. Aksi olmaz mı? Tabii ki olur ama çok nadir. Olduğunda da haberlere çıkıyor zaten.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Klasik kezo hareketleri biz öyle tiplere kezban diyoruz ve aramıza almamaya özen gösteriyoruz bir de erkek versiyonları var meriç onlar da... mümkün mertebe uzak durmak gerekiyor ama türk kızlarının %90'ı böyle
|
|
|
#8 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Ben normalde gruplaşma olaylarına zaten karşıyım ama içine düştüm. Geçmişiz 25 li yaşları ergenlikteki olayları o zaman yaşamıştım salak gibi
|
|
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
böylelikle dost gibi görünenler araya bazı kıstaslar girince kendini belli ediyorlar.... üzülmeye bile değmez...
![]() Yapıyorsunuz bu siporu...... ! |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|