Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Üye İtirafları

Üye İtirafları İtiraf etmek istediğiniz şeyleri, bizimle
paylaşabileceğiniz bölüm.


Film tadında yaşadıklarım :p

İtiraf etmek istediğiniz şeyleri, bizimle
paylaşabileceğiniz bölüm.



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Film tadında yaşadıklarım :p
Konudaki Cevap Sayısı
18
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
1361

Kullanıcı Etiket Listesi

40Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 23 Nisan 2022, 02:07   #1
Çevrimdışı
Kafein
Kafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

Film tadında yaşadıklarım :p

Alıntı:
İlk gönderen: Leydihan İletiyi Görüntüle
Biraz sana karşı kıskançlığı varsa onu ortaya çıkaran fitne fesat karıştıran hep bazı erkekler oluyor. Kadın düşmanlığını yaratan onlar. Keşke olmasalar ama oluyor işte.
Zaten herifteki kadın düşmanlığını söylesem nasıl selam verdin dersiniz. Çünkü kendime nasıl göremedim diye çok kızdım zamanında.


Alıntı:
İlk gönderen: Gece İletiyi Görüntüle
Yaşadıkların tanıdık geldi .) genel olarak hemen hemen bir çok kişi yaşamıştır sanırım da ee dizilerimizde zaten hep bu tarzda ya zaten geçmiş gitmiş olması güzel bir şey bu tarz olaylardan da ders almak lazım..
Keşke kimse yaşamasa bu tip olayları. O kadar gereksiz ki. Çok güzel ders çıkardım ben de.

Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia İletiyi Görüntüle
Bu tür dost görünüp arkadan iş çeviren insan çok, senin gibi birini kaybetmiş olması da onun cezası olmuş. Böyle biri hayatı boyunca zaten mutlu olmaz. Aslında kendi içlerinde olan şeyi başkası öyleymiş gibi yansıtıyor böyle tipler. Arkadaş olarak gördüğün birini bu şekilde kaybetmek üzücü ama yine de kurtulman iyi olmuş.
Arkadaşlığı güzeldi ona lafım yoktu. Fakat böyle güzel arkadaşlık yapabilecek birinin böyle farklı birine dönüşmesi yıkıcı olay. Eksik olsunlar canım cidden.

Alıntı:
İlk gönderen: Rexense İletiyi Görüntüle
Allah uçak kazası vermesin.
Sevip güvendiğin arkadaşım dediğin birinin sana karşı ithamlarını duyuncu uçaktan düşmüş parçalanmış hissediyorsun. Tabii yine de hiçbir uçak düşmesin tabii
 
Eski 23 Nisan 2022, 02:16   #2
Çevrimdışı
Freyja
Freyja - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

Çoklu arkadaş gruplarının kaderi genelde bu oluyor üniversite ilk sınıfta. Benimde 3 kız grubum vardı çok yakındık ama grupta hep bir kayırmalar olurdu ben ikisiyle de eşit yakındım ama bir tanesi kıskandığı için mi bilmiyorum diğerini bana kötülemişti. O dönemde ara tatile girmiştik sonra bir baktım kızın yanında. Kıza arkasından kötü küfürler edip yüzüne karşı can ciğer olup bana selam vermeye gelirken açıkcası başımı çevirdim görmezden gelerek yoluma devam etmiştim. Midem bulanmıştı yani, sonra zaten kızın yanına oturmuştu. Hem grubu dağıttı hem de bir ona bir bana sinir olmuştum baya. Bu gibi durumlarda sakin kalıp uzaklaştığım için bir sene onunla görüşmedim yine insanlık namına bir iki not vermiştim. En son o kızla pandemi öncesi konuşmuştum düzelttik bazı şeyleri ama eskisi gibi samimi değiliz. Bende benimkini anlatayım dedim. Üniversite de eğer il dışındaysanız böyle çok maceralarınız oluyor.
 
Eski 23 Nisan 2022, 02:22   #3
Çevrimdışı
Kafein
Kafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

Alıntı:
İlk gönderen: Freyja. İletiyi Görüntüle
Çoklu arkadaş gruplarının kaderi genelde bu oluyor üniversite ilk sınıfta. Benimde 3 kız grubum vardı çok yakındık ama grupta hep bir kayırmalar olurdu ben ikisiyle de eşit yakındım ama bir tanesi kıskandığı için mi bilmiyorum diğerini bana kötülemişti. O dönemde ara tatile girmiştik sonra bir baktım kızın yanında. Kıza arkasından kötü küfürler edip yüzüne karşı can ciğer olup bana selam vermeye gelirken açıkcası başımı çevirdim görmezden gelerek yoluma devam etmiştim. Midem bulanmıştı yani, sonra zaten kızın yanına oturmuştu. Hem grubu dağıttı hem de bir ona bir bana sinir olmuştum baya. Bu gibi durumlarda sakin kalıp uzaklaştığım için bir sene onunla görüşmedim yine insanlık namına bir iki not vermiştim. En son o kızla pandemi öncesi konuşmuştum düzelttik bazı şeyleri ama eskisi gibi samimi değiliz. Bende benimkini anlatayım dedim. Üniversite de eğer il dışındaysanız böyle çok maceralarınız oluyor.

Anlattığın için teşekkür ederim
Bu olaylar biz kızların maalesef başına çok geliyor. Kıskanıyorlar. Ben hiç kıskanıldığımı düşünmezdim. Hep ne var kıskanacak deyip kendim gibi görürdüm insanları ama hasetlik olan kıskanıyor maalesef. Biz de o erkeğin aramızı bozduğu arkadaşla tekrar konuştuğumuzda çocuğun suratını unutamıyorum. Plânını bozmuştuk iyi olmuştu haha
 
Eski 23 Nisan 2022, 02:28   #4
Çevrimdışı
Freyja
Freyja - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

Alıntı:
İlk gönderen: Kafein İletiyi Görüntüle
Anlattığın için teşekkür ederim
Bu olaylar biz kızların maalesef başına çok geliyor. Kıskanıyorlar. Ben hiç kıskanıldığımı düşünmezdim. Hep ne var kıskanacak deyip kendim gibi görürdüm insanları ama hasetlik olan kıskanıyor maalesef. Biz de o erkeğin aramızı bozduğu arkadaşla tekrar konuştuğumuzda çocuğun suratını unutamıyorum. Plânını bozmuştuk iyi olmuştu haha
Ahaha iyi yapmışsınız içimin yağları eridi bana çok saçma geliyor öyle şeyler.
Sanki başka bir erkek yok dünyada tek o varmış gibi ne alaka yani. Kıskançlık ne yazık ki çok oluyor o dönem bende çok çektim o konuyla ilgili… Yurt arkadaşlarımla konuşmadığım dönemleri biliyorum. Neyseki bunlar ilk sene oldu ikinci seneden sonra sağlam arkadaş gruplarıyla devam ettim hem yurt hem okul bakımından. Böyle insanlar hayatın cilvesi aslında daha kötüleri de var…
 
Eski 23 Nisan 2022, 02:45   #5
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p


Freyja'nın verdiği gruplaşma örneği çok doğru. 2 kız çok iyi anlaşırken 3. kişi ortama katılınca biz kızlar, rekabet içerisinde olduğumuz için illa bu birbirini çekememezlikler oluyor. Kızlar, birbirimizi rakip görmeyelim. ''Hepiniz güzelsiniz hepiniz çiçek'' diyerek sosyal mesajımızı vereyim..
 
Eski 23 Nisan 2022, 04:48   #6
Çevrimdışı
Mezarkabul
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

Bu tarz olaylar genelde kız gruplarında olur. Kız grupları eğer 2 kişiden fazla ise dağılmaya mahkumdur. Araya erkek girmişse zaten dayanmaz. Çünkü kızlar aşık olduğunda aşırı bağlanırlar aşık oldukları kişiye... Artık arkadaşlar tamamen ikinci plandadır.

Ama erkeklerde durum farklıdır. Erkeklerde çok kalabalık arkadaş grupları olur. Erkekler arkadaş canlısıdır, çok kolay arkadaş olurlar. Birinin sevgilisi olur. Belki diğer arkadaşları ile daha az vakit geçirebilir ama arkadaşlıkları bitmez. Arkadaş grubundaki erkekler de kıza yan gözle bakmaz. Hoşlansa bile elde etmek için kılını kıpırdatmaz. Çünkü arkadaş kıymetlidir. Arkadaşın sevgilisi yengedir. Bu durumu anlatan güzel bir film de var. Filmin ismi "Adını Sen Koy"... Tavsiye ederim.

Aksi olmaz mı? Tabii ki olur ama çok nadir. Olduğunda da haberlere çıkıyor zaten.

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
 
Eski 23 Nisan 2022, 23:47   #7
Çevrimdışı
Atlas
Atlas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

Klasik kezo hareketleri biz öyle tiplere kezban diyoruz ve aramıza almamaya özen gösteriyoruz bir de erkek versiyonları var meriç onlar da... mümkün mertebe uzak durmak gerekiyor ama türk kızlarının %90'ı böyle
 
Eski 24 Nisan 2022, 09:51   #8
Çevrimdışı
Kafein
Kafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

Alıntı:
İlk gönderen: ATLAS İletiyi Görüntüle
Klasik kezo hareketleri biz öyle tiplere kezban diyoruz ve aramıza almamaya özen gösteriyoruz bir de erkek versiyonları var meriç onlar da... mümkün mertebe uzak durmak gerekiyor ama türk kızlarının %90'ı böyle
Yüzde 90 da çok bi oran ya


Ben normalde gruplaşma olaylarına zaten karşıyım ama içine düştüm. Geçmişiz 25 li yaşları ergenlikteki olayları o zaman yaşamıştım salak gibi
 
Eski 01 Mayıs 2022, 11:07   #9
Çevrimdışı
ucanpijama
ucanpijama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

böylelikle dost gibi görünenler araya bazı kıstaslar girince kendini belli ediyorlar.... üzülmeye bile değmez...

Yapıyorsunuz bu siporu...... !
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 19:50.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum