Çoklu arkadaş gruplarının kaderi genelde bu oluyor üniversite ilk sınıfta. Benimde 3 kız grubum vardı çok yakındık ama grupta hep bir kayırmalar olurdu ben ikisiyle de eşit yakındım ama bir tanesi kıskandığı için mi bilmiyorum diğerini bana kötülemişti. O dönemde ara tatile girmiştik sonra bir baktım kızın yanında. Kıza arkasından kötü küfürler edip yüzüne karşı can ciğer olup bana selam vermeye gelirken açıkcası başımı çevirdim görmezden gelerek yoluma devam etmiştim. Midem bulanmıştı yani, sonra zaten kızın yanına oturmuştu. Hem grubu dağıttı hem de bir ona bir bana sinir olmuştum baya. Bu gibi durumlarda sakin kalıp uzaklaştığım için bir sene onunla görüşmedim yine insanlık namına bir iki not vermiştim. En son o kızla pandemi öncesi konuşmuştum düzelttik bazı şeyleri ama eskisi gibi samimi değiliz. Bende benimkini anlatayım dedim. Üniversite de eğer il dışındaysanız böyle çok maceralarınız oluyor.