Alıntı:
İlk gönderen: Kafein
Anlattığın için teşekkür ederim 
Bu olaylar biz kızların maalesef başına çok geliyor. Kıskanıyorlar. Ben hiç kıskanıldığımı düşünmezdim. Hep ne var kıskanacak deyip kendim gibi görürdüm insanları ama hasetlik olan kıskanıyor maalesef. Biz de o erkeğin aramızı bozduğu arkadaşla tekrar konuştuğumuzda çocuğun suratını unutamıyorum. Plânını bozmuştuk  iyi olmuştu haha 
|
Ahaha

iyi yapmışsınız içimin yağları eridi

bana çok saçma geliyor öyle şeyler.
Sanki başka bir erkek yok dünyada tek o varmış gibi ne alaka yani. Kıskançlık ne yazık ki çok oluyor o dönem bende çok çektim o konuyla ilgili… Yurt arkadaşlarımla konuşmadığım dönemleri biliyorum. Neyseki bunlar ilk sene oldu ikinci seneden sonra sağlam arkadaş gruplarıyla devam ettim hem yurt hem okul bakımından. Böyle insanlar hayatın cilvesi aslında daha kötüleri de var…