Tekil Mesaj gösterimi
Eski 23 Nisan 2022, 02:28   #4
Çevrimdışı
Freyja
Freyja - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Film tadında yaşadıklarım :p

Alıntı:
İlk gönderen: Kafein İletiyi Görüntüle
Anlattığın için teşekkür ederim
Bu olaylar biz kızların maalesef başına çok geliyor. Kıskanıyorlar. Ben hiç kıskanıldığımı düşünmezdim. Hep ne var kıskanacak deyip kendim gibi görürdüm insanları ama hasetlik olan kıskanıyor maalesef. Biz de o erkeğin aramızı bozduğu arkadaşla tekrar konuştuğumuzda çocuğun suratını unutamıyorum. Plânını bozmuştuk iyi olmuştu haha
Ahaha iyi yapmışsınız içimin yağları eridi bana çok saçma geliyor öyle şeyler.
Sanki başka bir erkek yok dünyada tek o varmış gibi ne alaka yani. Kıskançlık ne yazık ki çok oluyor o dönem bende çok çektim o konuyla ilgili… Yurt arkadaşlarımla konuşmadığım dönemleri biliyorum. Neyseki bunlar ilk sene oldu ikinci seneden sonra sağlam arkadaş gruplarıyla devam ettim hem yurt hem okul bakımından. Böyle insanlar hayatın cilvesi aslında daha kötüleri de var…