![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Film tadında yaşadıklarım :p
Aslında itiraf kısmına açılır mı bu konu biliyorum ama yakın arkadaşımın bana yaptığı unutmayacağım bi kazığı anlatmak istiyorum. Belki hafiflerim. Biraz uzun sürebilir şimdiden kusura bakmayın. Üniversitede 1. Sınıftan itibaren tanıdığım belli bi arkadaş topluluğum vardı. 4 5 kişi. Anlayacağınız üzre sadece biri benim yanımda kaldı. 4 kız idik. İçlerinde beni çok seven bi kız vardı. Baş harfini yazacağım Ş. İçlerinde bana en samimi olan; derdimi en çok dinleyen. Olur da hayatımdaki insanla evlenirsem yanımda olacak insan. Zaten buraya kadar bu mutlu arkadaşlığın devam etmeyeceğini anlamışsınızdır. Ama nasıl devam etmedi. 5. Yanımızda olan bi erkekti. Anlayacağınız üzre bunlar sevgili oldu Peki sevgili olmalarına vesile olan kimdi? Tabii ki de ben. Bu sırada yanlarında 3. İnsan olarak takılıyordum. Çünkü başka bi samimi olduğum arkadaşım bana küsmüştü. Nooluyo ya biz çocuk muyuzz niye küstün dediğimde aramızı bozanın bu erkek olduğunu anladım. Ş olan diğer yakın arkadaşıma acık açık olmasa da dikkatli ol dedim. Çünkü herifimiz ya benimsin ya toprağın moduna girmişti. Ve kızımız da ayy beni çok seviyor salaklığındaydı afedersiniz. Sonra ikisi de beni hayaklarından çıkardılar. Sen ne yaptığını çok iyi biliyorsun diye. Sanırım uyardığım için bunu demişti çocuk. Peki dedim. Aradan 2 yıl geçmişti. Bi kız bana sen o kızla nasıl arkadaştın kı dedi. Dedim neden? Meğersem bu beni pek seven arkadaşım!! Hayatımda birinin olduğunu ve onu ne kadar sevdiğimi gözleriyle gördüğü halde sevgilisini elinden alacağıma eminmiş! Bakın eminmiş yani. Hakkımda neler neler dediği de cabası. Bunun için insan ilişkilerinde hep sorunlu olduğumu düşünüyordum. Ama gördüm ki bazı insanlar insan bile olamıyorlar. Zamanında ciddi manada etkilemişti bu olay beni. Hayır ben napayım senin sevgilini. 2 sene gectiği icin kensine hiç diyemedim. Çünkü korkak gibi kaçtı güvenmediği benden. Ben de saflığımın kurbanı oldum sanırım. Sizlerle paylaşmak istedim arkadaşlar. ![]() Şimdi karşıma geçse o kıza hiçbir şey demem. Ama zamanında beni çok ağlattığını bilmesini isterdim. Geçti, gitti. Kurtuldum. ![]() |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|