![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Kişisel Bir Soru
Kişisel Bir Soru
Bu konu tamamen kendimle alakalı.. Ama sizinde yorumlarınıza ve samimiyetinize güvendiğim için açmak istedim. Bu forumlarda sadece bu forumu kastetmiyorum genel olarak benle bir “egolu” lafı dönüp duruyor.. ![]() Bunu kim uydurdu hakkımda cidden bilmiyorum, nereden yapıştı bu saçma şey üzerime ama Hiç de sevmem o tarz hareketleri falan Benim felsefem de herkes eşittir.. İnsanların farklı meziyetleri olsa da herkese eşit davranmak, eşitlik benim en büyük arzumdur hayattaki.. Neyse size sormak istedim cidden o tarz bir izlenim mi veriyorum ![]() İkinci sorum nasıl kurtulabilirim bu saçma algıdan.. ![]() Sanal dünya da olsa olmadığım saçma sapan bir izlenim var.. Yani sizlerin de yorumunuzu almak isterim ![]() Bu saçmalık yüzünden bir çok kişi cidden ön yargılı davranıyor bana ![]() ![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Bilmem pek tanımıyorum seni ama
Şunu söyleyebilirim. Diyen kişilerin egoist çıktığını görmüşümdür. Eleştiri alır mısın bilmiyorum, sessiz kalmayı tercih edebilirsin. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Ego da lazım...
Evet biraz öyle bir izlenim veriyorsun. ![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Bence egolu değilsin. Biraz muhabbetimiz oldu özelden de mesajlaştık benim izlenimim alçakgönüllü ve dost canlısı olduğun yönünde
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
@Never Give Up
üzgünüm bende sorunuza yanıt veremeyeceğim sizi hiç tanımıyorum. sadece bi çok kişi bunu söylüyorsa belki de böyle gözüküyorsunuzdur, öyle olmasanız da. yaptığınız eylemler davranışlar bu yönde olabilir size öyle gelmese de. mesela kuzenim dünyanın en tatlısıdır ve de aşırı zeki bi adam dır. herkes onu egolu görür çünkü aptallığa mantık dışı haraketlere katlanamaz. Ama bana göre ego lu değildir. bir kez bile egolu bi davranış sergilemedi ki sürekli görüşürüz. ![]() :asabi: it is not my cup of tea
|
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Sana bir abi tavsiyesi vereyim. Bu tarz cümleler seni egoist gösterir. Hatta ukala gösterir. "Ben bu konuları hepinizden çok araştırmış biriyim." bu tarz bir cümleyle giriş yapmamalısın.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Mantıksız bir egon olduğunu düşünüyorum.
![]() Acı biberler sür dilime, dudaklarıma.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Ben'le başlayan cümlelerle kendini çok anlatıyorsan, çevreye egoist olarak yansıyor. Gördüğüm kadarıyla zeki, bilgili, yakışıklı olduğunu kendin biliyorsun, özgüvenin de sağlam zaten.. Ee görünen köy de kılavuz istemiyor, neden kendini ''ben şuyum şöyleyim'' diye anlatıyorsun ki.. Açıkça söyleyim; bana aksine bu cümleleri kuran kişiler; sorunlu, ezik, toplum tarafından sevgi görememiş özgüvensiz kişiler olarak geldiği için sık sık bu cümleleri kurarak ortama ezik olmadıklarını gösterdiğini düşünüyorum. Çünkü egoist dediğim kişilerle forum ortamından özele taşıdığım arkadaşlıklarda dış görünüşlerini ve sesini duyduktan sonra şaşkınlıklar yaşamıştım, o yüzden burada göründüklerinin tam aksi olduğunu düşünürüm. Egoisttin tanımı da özgüvensiz olup, bilinç(ego) ve süper ego arasında bir dengesizliği olan özgüvensiz kişilerdir. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|