15 Nisan 2022, 01:12
|
#9
|
|
Çevrimdışı
Leydihan
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Kişisel Bir Soru
Ben'le başlayan cümlelerle kendini çok anlatıyorsan, çevreye egoist olarak yansıyor. Gördüğüm kadarıyla zeki, bilgili, yakışıklı olduğunu kendin biliyorsun, özgüvenin de sağlam zaten.. Ee görünen köy de kılavuz istemiyor, neden kendini ''ben şuyum şöyleyim'' diye anlatıyorsun ki.. Açıkça söyleyim; bana aksine bu cümleleri kuran kişiler; sorunlu, ezik, toplum tarafından sevgi görememiş özgüvensiz kişiler olarak geldiği için sık sık bu cümleleri kurarak ortama ezik olmadıklarını gösterdiğini düşünüyorum. Çünkü egoist dediğim kişilerle forum ortamından özele taşıdığım arkadaşlıklarda dış görünüşlerini ve sesini duyduktan sonra şaşkınlıklar yaşamıştım, o yüzden burada göründüklerinin tam aksi olduğunu düşünürüm. Egoisttin tanımı da özgüvensiz olup, bilinç(ego) ve süper ego arasında bir dengesizliği olan özgüvensiz kişilerdir.
|
|
|
|