Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Kafe > Serbest Kürsü

Serbest Kürsü Kategori bulamadığınız konuları paylaşabilirsiniz.


Kişisel Bir Soru

Kategori bulamadığınız konuları paylaşabilirsiniz.



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Kişisel Bir Soru
Konudaki Cevap Sayısı
16
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
1526

Kullanıcı Etiket Listesi

11Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 15 Nisan 2022, 15:57   #11
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kişisel Bir Soru

İlk taşı en masum olan atsın..

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 
Eski 15 Nisan 2022, 16:01   #12
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kişisel Bir Soru

Alıntı:
İlk gönderen: Leydihan İletiyi Görüntüle
Ben'le başlayan cümlelerle kendini çok anlatıyorsan, çevreye egoist olarak yansıyor. Gördüğüm kadarıyla zeki, bilgili, yakışıklı olduğunu kendin biliyorsun, özgüvenin de sağlam zaten.. Ee görünen köy de kılavuz istemiyor, neden kendini ''ben şuyum şöyleyim'' diye anlatıyorsun ki.. Açıkça söyleyim; bana aksine bu cümleleri kuran kişiler; sorunlu, ezik, toplum tarafından sevgi görememiş özgüvensiz kişiler olarak geldiği için sık sık bu cümleleri kurarak ortama ezik olmadıklarını gösterdiğini düşünüyorum. Çünkü egoist dediğim kişilerle forum ortamından özele taşıdığım arkadaşlıklarda dış görünüşlerini ve sesini duyduktan sonra şaşkınlıklar yaşamıştım, o yüzden burada göründüklerinin tam aksi olduğunu düşünürüm. Egoisttin tanımı da özgüvensiz olup, bilinç(ego) ve süper ego arasında bir dengesizliği olan özgüvensiz kişilerdir.
Benim buluştuğum insanlar oldu, Ankara buluşması yapmıştık hiç öyle bir şey demediler hatta sesimi çok beğendiler. Bir ara klasik gitara sarmıştım. Egoist biri olduğumu düşünmüyorum. İddialı olmakla egoist olmak başka şeylerdir..

Biraz takılmayı seviyorum diyelim insanlara
Eğlence, geyik olsun diye yazılmış şeyleri karşımdakiler ciddiye alıyorsa ben ne yapabilirim

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 
Eski 15 Nisan 2022, 23:54   #13
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kişisel Bir Soru

Alıntı:
İlk gönderen: Sürmenaj İletiyi Görüntüle
Bilmem pek tanımıyorum seni ama
Şunu söyleyebilirim. Diyen kişilerin egoist çıktığını görmüşümdür.
Eleştiri alır mısın bilmiyorum, sessiz kalmayı tercih edebilirsin.
Aynen öyle oluyor
Denilene değil diyene bakacaksın genelde insanlar kendi çamurlarını gizlemek sana çamur atmaya bayılırlar.

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 
Eski 16 Nisan 2022, 00:00   #14
Çevrimdışı
Kafein
Kafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kişisel Bir Soru

Şöyle diyeyim o egolu denilen zamanlar yıllar önceydi. E o zamanlar ister istemez biraz ergenlik oluyor. =) Hangimizde olmadı ki. İnsanların önyargısı da olabilir. Bir de sanırım dini konularda yazdıkların bazı insanları rahatsız etmiş olabilir. Kötü bir şey yazıyorsun demiyorum da bazıları bu konularda haddinden fazla hassas. Bi filozof bunu demiş desen bile aha filozof dedii pis kafir diyen bile olur Bir de kendini sanırım fazla anlatmaya çalışıyorsun. Yani şöyle biri sana bir şey dediğinde ya öyle değilim diye açıklama yapıyorsun. Hiç gerek yok. Bir insan sana bunu diyorsa zaten düşüncesi değişmez. Gelip de sana ya bana egoist geliyorsun da demez. Bu biraz da o insanın ön yargılarının fazla oluşu ile de alakalı olabilir.
 
Eski 18 Nisan 2022, 09:33   #15
Çevrimdışı
AlgoS
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kişisel Bir Soru

Egolu değil de özgüvenin yüksek ise kendine güvenin tam ise malesef sanal da egolu oluyosun pek de aldirmamak gerek egolu olsan da onlara ne .
 
Eski 26 Nisan 2022, 09:23   #16
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kişisel Bir Soru

Alıntı:
İlk gönderen: Kafein İletiyi Görüntüle
Şöyle diyeyim o egolu denilen zamanlar yıllar önceydi. E o zamanlar ister istemez biraz ergenlik oluyor. =) Hangimizde olmadı ki. İnsanların önyargısı da olabilir. Bir de sanırım dini konularda yazdıkların bazı insanları rahatsız etmiş olabilir. Kötü bir şey yazıyorsun demiyorum da bazıları bu konularda haddinden fazla hassas. Bi filozof bunu demiş desen bile aha filozof dedii pis kafir diyen bile olur Bir de kendini sanırım fazla anlatmaya çalışıyorsun. Yani şöyle biri sana bir şey dediğinde ya öyle değilim diye açıklama yapıyorsun. Hiç gerek yok. Bir insan sana bunu diyorsa zaten düşüncesi değişmez. Gelip de sana ya bana egoist geliyorsun da demez. Bu biraz da o insanın ön yargılarının fazla oluşu ile de alakalı olabilir.
Haklısın güzel ve doğru tespitler..
Yazdıklarında haklısın

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 
Eski 05 Temmuz 2025, 14:04   #17
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kişisel Bir Soru

Bana egoist diyenlerin ne kadar narsist ve ruh hastası olduklarını zamanla forumlarda gördüm..

Şimdi anlıyorum ki, insanlar ellerindeki çamuru atacak birini aramışlar..

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 12:34.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum