Tekil Mesaj gösterimi
Eski 15 Nisan 2022, 16:01   #12
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kişisel Bir Soru

Alıntı:
İlk gönderen: Leydihan İletiyi Görüntüle
Ben'le başlayan cümlelerle kendini çok anlatıyorsan, çevreye egoist olarak yansıyor. Gördüğüm kadarıyla zeki, bilgili, yakışıklı olduğunu kendin biliyorsun, özgüvenin de sağlam zaten.. Ee görünen köy de kılavuz istemiyor, neden kendini ''ben şuyum şöyleyim'' diye anlatıyorsun ki.. Açıkça söyleyim; bana aksine bu cümleleri kuran kişiler; sorunlu, ezik, toplum tarafından sevgi görememiş özgüvensiz kişiler olarak geldiği için sık sık bu cümleleri kurarak ortama ezik olmadıklarını gösterdiğini düşünüyorum. Çünkü egoist dediğim kişilerle forum ortamından özele taşıdığım arkadaşlıklarda dış görünüşlerini ve sesini duyduktan sonra şaşkınlıklar yaşamıştım, o yüzden burada göründüklerinin tam aksi olduğunu düşünürüm. Egoisttin tanımı da özgüvensiz olup, bilinç(ego) ve süper ego arasında bir dengesizliği olan özgüvensiz kişilerdir.
Benim buluştuğum insanlar oldu, Ankara buluşması yapmıştık hiç öyle bir şey demediler hatta sesimi çok beğendiler. Bir ara klasik gitara sarmıştım. Egoist biri olduğumu düşünmüyorum. İddialı olmakla egoist olmak başka şeylerdir..

Biraz takılmayı seviyorum diyelim insanlara
Eğlence, geyik olsun diye yazılmış şeyleri karşımdakiler ciddiye alıyorsa ben ne yapabilirim

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA