Konu
:
Kişisel Bir Soru
Tekil Mesaj gösterimi
26 Nisan 2022, 09:23
#
16
Çevrimdışı
R5
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Kişisel Bir Soru
Alıntı:
İlk gönderen:
Kafein
Şöyle diyeyim o egolu denilen zamanlar yıllar önceydi. E o zamanlar ister istemez biraz ergenlik oluyor. =) Hangimizde olmadı ki. İnsanların önyargısı da olabilir. Bir de sanırım dini konularda yazdıkların bazı insanları rahatsız etmiş olabilir. Kötü bir şey yazıyorsun demiyorum da bazıları bu konularda haddinden fazla hassas. Bi filozof bunu demiş desen bile aha filozof dedii pis kafir diyen bile olur
Bir de kendini sanırım fazla anlatmaya çalışıyorsun. Yani şöyle biri sana bir şey dediğinde ya öyle değilim diye açıklama yapıyorsun. Hiç gerek yok. Bir insan sana bunu diyorsa zaten düşüncesi değişmez. Gelip de sana ya bana egoist geliyorsun da demez. Bu biraz da o insanın ön yargılarının fazla oluşu ile de alakalı olabilir.
Haklısın güzel ve doğru tespitler..
Yazdıklarında haklısın
Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
Alıntı
R5
Açık Profil bilgileri
R5 kullanıcısına özel mesaj gönder
R5 - Daha fazla Mesajını bul