Şöyle diyeyim o egolu denilen zamanlar yıllar önceydi. E o zamanlar ister istemez biraz ergenlik oluyor. =) Hangimizde olmadı ki. İnsanların önyargısı da olabilir. Bir de sanırım dini konularda yazdıkların bazı insanları rahatsız etmiş olabilir. Kötü bir şey yazıyorsun demiyorum da bazıları bu konularda haddinden fazla hassas. Bi filozof bunu demiş desen bile aha filozof dedii pis kafir diyen bile olur

Bir de kendini sanırım fazla anlatmaya çalışıyorsun. Yani şöyle biri sana bir şey dediğinde ya öyle değilim diye açıklama yapıyorsun. Hiç gerek yok. Bir insan sana bunu diyorsa zaten düşüncesi değişmez. Gelip de sana ya bana egoist geliyorsun da demez. Bu biraz da o insanın ön yargılarının fazla oluşu ile de alakalı olabilir.