Cevap: Kişisel Bir Soru
@Never Give Up
üzgünüm bende sorunuza yanıt veremeyeceğim sizi hiç tanımıyorum. sadece bi çok kişi bunu söylüyorsa belki de böyle gözüküyorsunuzdur, öyle olmasanız da. yaptığınız eylemler davranışlar bu yönde olabilir size öyle gelmese de.
mesela kuzenim dünyanın en tatlısıdır ve de aşırı zeki bi adam dır. herkes onu egolu görür çünkü aptallığa mantık dışı haraketlere katlanamaz. Ama bana göre ego lu değildir. bir kez bile egolu bi davranış sergilemedi ki sürekli görüşürüz.

:asabi: it is not my cup of tea
|