Tekil Mesaj gösterimi
Eski 11 Nisan 2022, 01:19   #1
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Kişisel Bir Soru

Kişisel Bir Soru

Bu konu tamamen kendimle alakalı.. Ama sizinde yorumlarınıza ve samimiyetinize güvendiğim için açmak istedim. Bu forumlarda sadece bu forumu kastetmiyorum genel olarak benle bir “egolu” lafı dönüp duruyor..

Bunu kim uydurdu hakkımda cidden bilmiyorum, nereden yapıştı bu saçma şey üzerime ama Hiç de sevmem o tarz hareketleri falan
Benim felsefem de herkes eşittir.. İnsanların farklı meziyetleri olsa da herkese eşit davranmak, eşitlik benim en büyük arzumdur hayattaki..

Neyse size sormak istedim cidden o tarz bir izlenim mi veriyorum
İkinci sorum nasıl kurtulabilirim bu saçma algıdan..

Sanal dünya da olsa olmadığım saçma sapan bir izlenim var..
Yani sizlerin de yorumunuzu almak isterim

Bu saçmalık yüzünden bir çok kişi cidden ön yargılı davranıyor bana



Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA