![]() |
|
||||||
| Forumel Sözlük Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük! |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#21 | |
|
Çevrimiçi
|
Alıntı:
Kimse gerçek bir bilgisini açıklamaya zorlanamaz, zorlanmamalı da bu arada. Dijital platformları anonim olarak kullananı anlarım. Tercihtir, saygı da duyarım. Ben de öyle sosyal medyadaki görgüsüzler gibi her anımı paylaşmayı, her bilgiyi herkese dökmeyi sevmem. Buna okeyim. Ancak adını, yaşını, cinsiyetini, mesleğini, dış görünüşünü, medeni durumunu falan bambaşka anlatanların gerçeğini bildiğimde komik görünüyor. Bilmek de önemli değil bu arada, bir şekilde bu detaylar çok sırıtınca belli oluyor. Neticede bu tip sorunlu kişilikler sürekli kendisini ispat çabasına giriyor; her şeyin abartısı da şüphe ve gereksizlik doğuruyor. Kısacası belli şeyleri gördük, aştık artık. Eğlensin çocuklar kafasındayım uzun süredir asdhasjs
![]()
|
|
|
|
#22 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Forum sitelerinin prime zamanları çoktu bu vakalar. Forumlar bitti artık. Üç beş kişiyiz hepimiz birbirimize aşinayız. Artık forumlardaki insan sayısıda ciddiye alınmayacak kadar azaldı hatta bitti bence. Bizler nostalji olaraktan azınlık olarak buralardayız. Bu olayı şuanda İnstagram , TikTok gibi mecralarda yapanlarda var hala. Kimisi dolandırıcılık için yapıyor. Kimisi stalk için falan. Yani dediğim gibi sağlam karakterli, kişiliği oturmuş insanın yapacağı iş değil. Sosyal mecralar olduğu sürece bu mevzu bitmez. Bende ergenliğimden yetişkinlğimin bir kısmına kadar ciddi olarak web hack gibi konularla ilgilendiğim için mecburen anonim takılırdım. Yıllarca hack forumlarında da gruplarında takılmışlığımda var. Ama yıl olarak desem 2007'den 2012'ye kadardır ancak. Şimdi yaşlandık geriye bakıyorum boş iş diyorum. Ne anlamı var yani Brezilya devlet sitelerini hacklemişsin ha hacklememişsin. Tırıvırı ergen işleri : ) |
|
|
|
#23 | |
|
Çevrimiçi
|
Alıntı:
Şu anda şaşırdım, hiç bilmiyordum böyle bir geçmişin olduğunu. Sanırım daha önce yazdıysan da denk gelmedim.Benzer yollardan geçmişiz. Tabii ben siber falan devam ettim o işlere de bir şekilde de şu an asıl iştigalim değil. Dediğin gibi Zone-H kasmak boş ve ergence ama aslında güvenlik açıklarıyla uğraşmak hem keyifli, hem de o dönem için bakıldığında geleceğin önemli mesleklerindendi. O yıllarda pentesterlık falan daha yeni yeni gelişiyordu. 201x'li yılların ortalarında küresel savaşlarda da siber konusu önem kazandı. Mesela LLM'ler... Standart olarak etik sınırları gözettikleri için illegal amaçla kullanıma izin vermeseler de Claude Mythos geçtiğimiz günlerde XenForo'nun güncel bir sürümünde bile devasa açıklar buldu, exploit yazdı. Hatta yine bu yüzden olduğunu tahmin ediyorum; çok değil, daha 1 hafta önce vBulletin 3.8 legacy yazılım olduğundan bugüne kadar downloada kapatmadıkları 3.8.11 öncesi sürümleri lisanslardan kaldırdılar. Bir ara Bug Bounty ile falan uğraşmıştım. Keyifli de işte tehlikeli de. Çocuklukta sadece Zone-H kasarak eğlendiysen uzaklaşınca insana boş geliyor. Aslında etik sınırlar dahilinde kullanırsan hem kötü çocukluk yapmamış oluyorsun hem de bilginin gelişimine, korunmasına katkı sağlamış da oluyorsun. Tabii bazı yapımlarda izlenildiği gibi devletlerin istihbarat servislerinden davet beklemeyin asdhasdjs
![]()
|
|
|
|
#24 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
aynen ama iskopitx gibi zone-h kasmadık tabi :d yaptık bişiler ama ne yapmış olursak olursak bana hep ergen işleri gelir. yada hatıra diyelim hazır exploitlerle açık tarayarak index basıp hekıd by olaylarından farklı yönlere gitti benim olay, baya baya ama çok uzun zaman oldu ya. çoğu olayı hatırayı unuttum bile. ben biraz balık hafızalıyımdır. :d gözlerim yaşardı bak geriye anılara gidince :d
|
|
|
|
#25 | |
|
Çevrimiçi
|
Alıntı:
![]()
|
|
|
|
#27 |
|
Çevrimiçi
|
Biraz mizahşör boyuta geçelim, bir de Hacker Okan vardı. Kendi açtığı blogspotları hacklerdi, bir gün herkes elimi öpecek jsjsjsjs
Hack sektörünün Ajdar'ı.
![]()
|
|
|
#28 |
|
Çevrimdışı
|
|
|
|
#29 | |
|
Çevrimiçi
|
Alıntı:
![]() Okan baba adamdır.
![]()
|
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|