Alıntı:
İlk gönderen: Nicomedes
aynen ama iskopitx gibi zone-h kasmadık tabi :d yaptık bişiler ama ne yapmış olursak olursak bana hep ergen işleri gelir. yada hatıra diyelim  hazır exploitlerle açık tarayarak index basıp hekıd by olaylarından farklı yönlere gitti benim olay, baya baya ama çok uzun zaman oldu ya. çoğu olayı hatırayı unuttum bile. ben biraz balık hafızalıyımdır. :d gözlerim yaşardı bak geriye anılara gidince :d
|
iskorpitx unutulur mu? Mirror alma dedin mi iskorpitx derim.