Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Sözlük

Forumel Sözlük Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük!


Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük!



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak
Konudaki Cevap Sayısı
9
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
298

Kullanıcı Etiket Listesi

8Beğeniler
  • 2 Post By Mezarkabul
  • 1 Post By Mezarkabul
  • 1 Post By Mezarkabul
  • 1 Post By Keysi
  • 2 Post By Narsinha
  • 1 Post By Sürmenaj

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 13 Nisan 2022, 19:26   #1
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
müzik Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Hepiniz eminim eğitim hayatınızda şahit olmuşsunuzdur. Bazen öğrencilerin hiç üzerine düşmeyen görevler, öğrencilere yıkılır. Zorla yapmaları istenir. Çöp toplattırılır. Temizlik yaptırılır. Sıra falan taşıttıran, kömür taşıttıran öğretmenler, müdürler bile var. Az önce Youtube'de videosunu izleyince şaşkın kaldım. Bu kadar vicdansız insanlar, nasıl öğretmen, müdür, yetkili olabiliyor anlamak imkansız. Öğrencileri okul sıralarını taşımaya zorlamışlar!

En iyi ihtimalle bile çay, kahve getir diyerek öğrencilere hizmetçilik yaptırırlar. Yasalarda insanların angarya işlerde kullanılması yasak olmasına rağmen hiç umursamazlar. En büyük saygısızlıkları ve haksızlıkları kendileri yapmalarına rağmen en ufak bir tepkiyi de saygısızlık diye yorumlarlar.

Elbetteki hepsi bir değildir ancak gerçekten bazı öğretmenlerin, o güzel mesleği kirlettiğini düşünüyorum. Özellikle de öğretmenler, müdürler üzerindeki denetimlerin arttırılması gerektiğini düşünüyorum. Ben özel fen lisesinde okuduğum için böyle şeylerle çok karşılaşmadım. Sadece birinde basket toplarını bir odadan bir başka odaya taşımıştım. Yine de onu bile doğru bulmuyorum.

Bunun yanı sıra, öğretmenler ve okul yönetimleri kendi şahsi işleri için hakları olmadıkları öğrencilerden aidat toplarlar. Maddi olarak gereksiz istekler çıkararak parası olmayan çocukları sömürürler. Bu tarz insanları eleştirecek kelime cidden bulamıyorum. Yalnız görevlerini istismar ettikleri açıktır.

Devlet okullarındaki durum çok daha kötüymüş. Şiddet uygulayan öğretmenler kadar, öğrencilerini şahsi işlerinde kullanan öğretmenlerin de büyük bir problem olduğunu düşünüyorum. Hepsi elbette bir olmasa da, görevini kötüye kullananlara işlem yapılmalı yani meslekten atılmalılar ve bu konuda en ufak herhangi bir merhamet gösterilmemeli diye düşünüyorum. Sonuçta eğitim kurumları, en önemli kurumdur.

Haksızlıklara göz yummak da aslında gizli bir teşviktir. Artık birinin bu ciddi problemler ile ilgilenmesini ve haksızlıklara dur demesi gerektiğini düşünüyorum. Yasalar sadece yazılı kalmamalı, hayata da geçmelidir. Ayrıca bu haksızlıklar ile büyüyen yeni nesiller de bunu kanıksayacaklar ve ileride kendileri de başkaları üzerinde aynı kötülükleri yapacaklardır.



Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 
Eski 14 Nisan 2022, 05:26   #2
Çevrimdışı
Mezarkabul
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Çok saldırgan bir yazı olmuş. İyi araştırmadan, tamamen kendi duygu ve düşüncelerini yansıtmışsın. Senin gibi araştırmacı bir insana yakıştıramadığım.

Öncelikle aidat meselesine deyineyim. Okul müdürü veya öğretmenler kesinlikle aidat toplamak gibi bir yetkiye sahip değiller. Bu yetkiye sahip olan kurum Okul Aile Birliği'dir. Her senenin başında Okul Aile Birliği toplantısı yapılır. Velilerden oluşan bir Okul Aile Birliği yönetimi seçilir. Bu toplantı da aidatın ne kadar toplanacağına Okul Aile Birliği karar verir. O parayı da hiç bir veli vermek zorunda değildir. İsmi de zaten aidat değil, bağıştır. Bağış makbuzu ile teslim alınır. Okul Aile Birliği'nin bankadaki hesabına yatırılır. Bu parayı çekmeye yetkili kişi ise Okul Aile Birliği başkanıdır.
Bizim okulda öğrenci başına 50 TL olarak belirlendi. Benim rehberliğini yaptığım sınıfın yarısından çoğu vermedi. Hiç birini ne notla tehdit ettik ne de başka bir şeyle.
Peki neden toplanır okul aile birliği bağışı? Bir okul müdürü okula temizlik malzemesi alacak, İlçe MEM'den ödenek talep etse ne olur? Alacağı cevap "Elimizde böyle bir ödenek yok. Okul Aile Birliği bütçesinden karşılayın." olur. Ondan sonra bakan gelir "Ne bu okulun hali? Para istediniz de vermedik mi?" diye azarlar. Yönettiği Milli Eğitim Bakanlığı'ndan haberi yok gerzeğin.

Senin dediğin olay zengin velilerin çoğunlukta okullarda rastlanabilecek bir olay... Bizim okulda mümkün değil. Dışarıdan bakınca büyük gösterişli bir okul. İçeriye girdiğinde her yeri dökülüyor. Neresinden tutsan sorun.

Sıra ve kömür taşıtma olayına kendi okulunda rastlamaman gayet normal. Çünkü Fen Lisesi'nde okumuşsun. Derslerine önem veren öğrencilerden oluşan bir okul. Gerçi kömür ve sıra taşıtma olaylarına çalıştığım hiç bir okulda rastlamadım. Benim öğrenciliğimde olurdu genelde. Bazen dersteyimdir. Nöbetçi öğrenci gelir "Şöyle bir iş var. İki öğrenci lazım." der. 10 tane öğrenci ayağa fırlar. Öğrencileri zor oturtuyorum yerlerine... Özellikle günümüzde gönüllü olmayan hiç bir öğrenciye bu işleri yaptırtamazsın. Yaptırttığın anda velisi okulu basar. Videoyu izlemedim ama muhtemelen videodaki öğrenciler gönüllü olmuştur. Videoyu çeken öğrenci de olayı manipüle etmiştir. Öbür türlü veli şikayet etse, okul müdürünün başı yanar.

Çöp olayına gelirsek; maalesef bizim okulda bu çok nadir yaptırılıyor. Onu da dersin öğretmeni yaptırıyor. Ben de bir rehberlik dersimde yaptırmayı düşünüyorum ama üşeniyorum. İdareciler değil. Bence bu her gün yaptırılmalı. Hatta son tenefüs 10 dakika uzun olmalı. O 10 dakikalık kısımda çöp toplatılmalı. Böylece öğrenciler çöplerini yere atmadan önce birazcık düşünürler.

Bu yere çöp atma olayı maalesef ülkemizin kanayan yarası. Koskoca adam 2 adım ötede çöp tenekesi var, yere atıyor çöpünü. Neymiş efendim zaten yerler pismiş.

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
 
Eski 14 Nisan 2022, 07:56   #3
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

19 yaşımdaki hislerimle yazmışım..
5 sene öncenin konusu bu.. ^^
@Mezarkabul saldırgan değil aslında içten..

Ama öğrencilere sıra taşıtırılması gerçekten olacak iş değil..

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 
Eski 14 Nisan 2022, 10:00   #4
Çevrimdışı
Mezarkabul
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

O konuyu açarken hiç olayın iç yüzünü araştırdın mı? Araştırmadan etmeden vicdansız deme lüksüne sahip olmuşsun.

Günümüzde öğretmenler öyle bir durumda ki.... Herkesin gücü öğretmene yetiyor.

Öğrenci demir sopayla öğretmene saldırıyor. Öğrenci disipline veriliyor. Normalde örgün eğitim dışına çıkması gerekiyor. O cezayı okul veremiyor. İl disiplin kurulunun vermesi gerekiyor. İl o ceza yerine kısa süreli okuldan uzaklaştırma cezası veriyor. Veli bu cezadan da hoşnut olmuyor. Öğretmeni şikayet ediyor. Öğretmeni dava ediyor. Öğretmen öğrencinin psikolojisini bozmaktan suçlu bulunuyor.

Bir de şöyle bir video var. Öğrenci öğretmene saygısızlık yapıyor. Hem de ders esnasında... Başka bir öğrenci de cep telefonu ile kaydediyor.
Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.


Alıntı:
Öğrenciye düşük not vererek egosunu tatmin eden eğitimcileri anlamıyorum. Ben hiç hastası öldü diye sevinen bir doktor, yaptığım ev yıkıldı diye övünen bir mimar görmedim.
-Metin Akpınar
Bilip bilmeden öğretmene saldıran kişi; ünlü ve saygı duyduğum birisi olunca daha da üzülüyorum. Bilmiyor ki öğrenciler düşük not almasın diye sorabileceğimiz en kolay soruları soruyoruz. Yine de sorulara zor diyorlar. Daha ne yapalım, yazılıda cevapları mı verelim? Ayrıca çalışmayan da iyi not alırsa, çalışana haksızlık etmiş olmaz mıyız?

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
 
Eski 14 Nisan 2022, 15:27   #5
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Benim notlarım her zaman iyiydi. O videoyu şaka olsun diye çekmişler, çok kötü bir şey yok. Adam şikayetçi olmadı zaten..

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 
Eski 14 Nisan 2022, 16:45   #6
Çevrimdışı
Mezarkabul
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Alıntı:
İlk gönderen: Never Give Up İletiyi Görüntüle
Benim notlarım her zaman iyiydi. O videoyu şaka olsun diye çekmişler, çok kötü bir şey yok. Adam şikayetçi olmadı zaten..
Adam öğrenci özür dilediği için af etmiş. Videoyu yayınlayanı şikayet etmiş. Öğretmeni küçük düşürerek şaka olmaz. Oldu olacak parmak atsın. Ona da şaka desin.

Forumel.com

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
 
Eski 14 Nisan 2022, 16:53   #7
Çevrimdışı
Mezarkabul
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
 
Eski 14 Nisan 2022, 17:04   #8
Çevrimdışı
Keysi
Keysi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Her 2 tarafta da kusurlular var ancak istisnalar kaideyi bozmaz. Öğretmenler benim gözümde kutsaldır. Bir - kaç öğretmen yüzünden öğretmenliğe, bir kaç öğrenci yüzünden de öğrencilere laf söyleyemem. Öğrenciler öğrenciliklerini bilmeli.

Asıl olay kuşak meselesi, yeni nesil çok tuhaf bize göre.

Acı biberler sür dilime, dudaklarıma.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 14 Nisan 2022, 18:36   #9
Çevrimdışı
Narsinha
Narsinha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Konuyu okuyunca Türkiye'ye bir turist gelmiş, düşüncelerini yazmış gibi hissettim.Ben ilkokulda iken okulda kalorifer sistemi yoktu, sobalıydı.Tırla odun gelir, yıkarlar.Öğretmenlerde dahil, hepimiz odunları odunluğa atardık.Senin Fen Lisesindeki öğretmenin bunu eminim yapmazdı, bu yüzden seninde yapılmasını yadırgaman normal.Ama biz eğlenerek yapardık, sobayı öğretmenimiz yakardı hergün, onun görevi miydi ? Hayır .Piknik tüpüne takılmış, pürmüz denilen aletle hergün yakmaya uğraşırdı.Köy okullarında yakacak odunda yoktu, kuzenlerim çantasında odun taşıyordu evlerinden.
Her gün iki kişi sınıf nöbetçisi olur, sınıfa erken gelir sınıfı temizlerdik.Orta okula geçtiğimde sıralarımız çok eski idi.Okul, meslek lisesine yaptırmıştı sıraları.Herkes kendi sırasını kendi taşımıştı, sıra arkadaşı ile.Ve ayrıca ortaokulda okul nöbetçisi denilen bir sistem vardı.O öğrenci o gün derse girmez, danışma görevi görürdü bir nevi ve çay yapardı öğretmenlere.Çay yapmayı orta okulda öğrendim.Liseye kayıt olmak bile dertti, normal lisede sırada üç kişi oturuyorlardı öğrenciler.Orada yer bulamayanlar seçme şansı yok, meslek lisesine gidiyordu.Meslek lisesindeki öğrencileri görürdüm, bahçedeki çimleri el tırpanı ile biçerlerdi, elektrikli çim biçme makinesi bile yoktu.Askere kısa dönem gittim.Orada kömürde taşıdım, kumda taşıdım, bulaşıkta yıkadım, yemekte yaptım.16 saat hergün bir işten diğerine gönderildik hepimiz.Şunu bile yaptık, bölük denetlenek ertesi gün diye, yemekhanedeki eski yüzü yanık kazanları kuma gömüp döndürerek yanık izlerini çıkardık komutan emretti diye.Mayın aramaya çıktığımızda, ayağımızla mayın arıyorduk, su kanallarının etrafında falan.Bu ülkenin bir yüzü böyle, diğer yüzüne bakanlar görmüyor bu yüzü.

Konu Narsinha tarafından (14 Nisan 2022 Saat 22:39 ) değiştirilmiştir.
 
Eski 16 Nisan 2022, 03:58   #10
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öğrencileri Keyfi Çalıştırmak

Onlarda öğretmen olarak o işleri yapmak istemiyorlardır.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 17:38.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum