![]() |
|
||||||
| Forum Duyuruları Forumel yönetimi tarafından kullanıcıların bilgisine sunulan forum içi duyuruların yayınlandığı bölümdür. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Forumel Bas-Konuş; Sen Konuş, O Yazıya Çevirip Editöre Getirsin!
Merhaba arkadaşlar; Forumumuza “Bas‑Konuş” özelliğini kazandırdık. Mesaj yazarken Bas‑Konuş butonuna basılı tutup konuşmanız yeterli; bıraktığınız anda söyledikleriniz otomatik olarak mesaj editörüne metin olarak ekleniyor. Ayrıca konuşurken butonun yanında kısa bir “Dinliyorum…” bildirimi ve canlı altyazı göstererek, görsel olarak daha kullanışlı ve göze hitap eden bir yapı sunmayı hedefledik. Bu özelliğin çalışması için tarayıcınızın mikrofon izni vermesi gerekir. İlk kullanımda tarayıcı sizden izin isteyebilir, benden istemişti. İzin vermezseniz Bas‑Konuş'u kullanamazsınız, hata verir. En iyi deneyim için Chrome/Edge gibi Chromium tabanlı tarayıcıları öneriyoruz. Bazı tarayıcılarda (özellikle Firefox) konuşmayı yazıya çevirme desteği sınırlı olduğu için sorun yaşayabilirsiniz. Böyle bir şey vBulletin forumlarda bir ilk, varsa da ben görmedim. Eklenti yapımcısı @Regex'e emekleri için teşekkür ederim. ![]() ![]() ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimiçi
|
Regex farkı . dehasın başkan..
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. Konu Zeytin tarafından (06 Mart 2026 Saat 20:48 ) değiştirilmiştir. |
|
|
#4 |
|
Çevrimiçi
|
@Dea Dia beni biraz daha över misin? Yenilik mi yaptık versus mı yaptık belli olmasın. En iyi sporcu sensin falan desene bana.
Gerçi yüzme dışında spor yapamıyorum ama ona da başlamayı düşünüyorum. Ne de olsa ağustostan bu yana 26 kilo verdim. Bunu sporla da desteklemek lazım. Gerçi ilkokul yıllarımdan satranç şampiyonluğum da vardı (sen övmeyince ben kendimi öveyim dedim ama bu troll değil, gerçek bu arada). Satranç da spor sayılıyor. Kod yazınca da beyin jimnastiği oluyor; jimnastik de bir spor olduğuna göre? Sporcu sayılır mıyım ben şimdi? Kafamda deli sorular...Neyse, bu yukarıda yazdıklarım şakadır. @Dea Dia anladı beni zaten. ^^--- Buraya tekrardan döndüğümden beri yaptığımız yenilikler içime tam sinmiyordu. Çünkü kodlar bana ait olsa da, bir şeyi ilk olarak Forumel'de yapamamıştım henüz. Bu yüzden Bas-Konuş benim de çok içime sindi. Keyifle kullanmanızı dilerim. ![]()
|
|
|
#5 | |
|
Çevrimiçi
|
Alıntı:
Çok beğendim gerçekten tekrar çok teşekkür ederim. İlk buraya yapılmış olması konusunda düşüncemi söylemiştim. Sonuçta hepsinde senin emeğin var, hepsi ayrı ayrı çok güzel yenilik oldu.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Benim zaten sesli klavyem vardı.. Forumda da olması güzel olmuş beğendim.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#7 |
|
Çevrimiçi
|
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Çok mantıklı bir özellik olmuş fikri verene yapana helal olsun
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|