Cevap: Forumel Bas-Konuş; Sen Konuş, O Yazıya Çevirip Editöre Getirsin!
Alıntı:
İlk gönderen: Regex
@ Dea Dia beni biraz daha över misin? Yenilik mi yaptık versus mı yaptık belli olmasın. En iyi sporcu sensin falan desene bana.  Gerçi yüzme dışında spor yapamıyorum ama ona da başlamayı düşünüyorum. Ne de olsa ağustostan bu yana 26 kilo verdim. Bunu sporla da desteklemek lazım. Gerçi ilkokul yıllarımdan satranç şampiyonluğum da vardı (sen övmeyince ben kendimi öveyim dedim ama bu troll değil, gerçek bu arada). Satranç da spor sayılıyor. Kod yazınca da beyin jimnastiği oluyor; jimnastik de bir spor olduğuna göre? Sporcu sayılır mıyım ben şimdi? Kafamda deli sorular...
Neyse, bu yukarıda yazdıklarım şakadır.  @ Dea Dia anladı beni zaten. ^^
---
Buraya tekrardan döndüğümden beri yaptığımız yenilikler içime tam sinmiyordu. Çünkü kodlar bana ait olsa da, bir şeyi ilk olarak Forumel'de yapamamıştım henüz. Bu yüzden Bas-Konuş benim de çok içime sindi. Keyifle kullanmanızı dilerim.
|
VBulletin bir sporsa ordinaryusü sensin! Yeterli mi devam edeyim mi?
Çok beğendim gerçekten tekrar çok teşekkür ederim. İlk buraya yapılmış olması konusunda düşüncemi söylemiştim. Sonuçta hepsinde senin emeğin var, hepsi ayrı ayrı çok güzel yenilik oldu.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|