06 Mart 2026, 20:53
|
#4
|
|
Çevrimiçi
Regex
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Forumel Bas-Konuş; Sen Konuş, O Yazıya Çevirip Editöre Getirsin!
@ Dea Dia beni biraz daha över misin? Yenilik mi yaptık versus mı yaptık belli olmasın. En iyi sporcu sensin falan desene bana.  Gerçi yüzme dışında spor yapamıyorum ama ona da başlamayı düşünüyorum. Ne de olsa ağustostan bu yana 26 kilo verdim. Bunu sporla da desteklemek lazım. Gerçi ilkokul yıllarımdan satranç şampiyonluğum da vardı (sen övmeyince ben kendimi öveyim dedim ama bu troll değil, gerçek bu arada). Satranç da spor sayılıyor. Kod yazınca da beyin jimnastiği oluyor; jimnastik de bir spor olduğuna göre? Sporcu sayılır mıyım ben şimdi? Kafamda deli sorular...
Neyse, bu yukarıda yazdıklarım şakadır.  @ Dea Dia anladı beni zaten. ^^
---
Buraya tekrardan döndüğümden beri yaptığımız yenilikler içime tam sinmiyordu. Çünkü kodlar bana ait olsa da, bir şeyi ilk olarak Forumel'de yapamamıştım henüz. Bu yüzden Bas-Konuş benim de çok içime sindi. Keyifle kullanmanızı dilerim.

- When injustice becomes law, resistance becomes duty.
|
|
|
|