Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Forumel.Com > Forum Duyuruları

Forum Duyuruları Forumel yönetimi tarafından kullanıcıların bilgisine sunulan
forum içi duyuruların yayınlandığı bölümdür.


ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

Forumel yönetimi tarafından kullanıcıların bilgisine sunulan
forum içi duyuruların yayınlandığı bölümdür.



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
ForumelRed tema kullanıma açılmıştır
Konudaki Cevap Sayısı
51
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
5207

Kullanıcı Etiket Listesi
AlgoS, Alvin, AreS, Asijuliet, Astrea, Atlas, BaRoN, Blackheart, BoRa, Byz, cCc, CeZa, Cheerful, Cheyenne, Destinys, DieseL, Discorium, DoNtSpEaK, Dream, dreamcatcher, Edepsiz King, ELizan, Elyzra, Eru, Fearless

139Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 31 Mayıs 2022, 04:30   #1
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

En sevdiğim renk mavi ama şimdi kıyaslama yaptım maviye göre bu tema göz yormuyor hiç.
Artık bunu kullanırım. Elinize sağlık arkadaşlar.
 
Eski 31 Mayıs 2022, 13:04   #2
Çevrimdışı
Narsinha
Narsinha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

Alıntı:
İlk gönderen: Sürmenaj İletiyi Görüntüle
En sevdiğim renk mavi ama şimdi kıyaslama yaptım maviye göre bu tema göz yormuyor hiç.
Artık bunu kullanırım. Elinize sağlık arkadaşlar.
Mavi tema konuların içinde güzel duruyor, ama o temada Anasayfa ve kategorilere girince bana da çok karmaşık geliyor.O temada da biraz yine düzenleme yapmam gerekecek.Çizgiler yok, her şey birbirinin içinde gibi duruyor.Bu arada bende kırmızı olsam, mavi sevsem de kırmızı tema kullanırdım.
 
Eski 31 Mayıs 2022, 12:46   #3
Çevrimdışı
Jön TüRk
Jön TüRk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

Çok hoş elinize sağlık.

  • “Vatan savunmasında gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir . . .”
Mustafa Kemal Atatürk

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 31 Mayıs 2022, 17:53   #4
Çevrimdışı
Hikaye
Hikaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

çok teknik konulardan anlamam ama esasen xenforo forumlarını daha çok seviyorum. onun rahatlığını ve güzelliğini tecrübe ettikten sonra vbulettini ne kadar geliştirseniz de bana vitesli araba gibi geliyor ;p hoş, vitessiz araba kullanmaya da zor alışmıştım. velhasıl, değişiklik güzeldir. kırmızı da mavinin hemen hemen aynısı gibi geliyor bana. fakat emek var bunu yadsımıyorum asla, yanlış anlaşılmasın lütfen. narsinha beni tanır zaten kibirli bi söz sarfetmeyeceğimi bilir. hayırlı olsun.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
bir balıkmışım,
insanlar arasında yüzüyormuşum.
 
Eski 31 Mayıs 2022, 18:38   #5
Çevrimdışı
Narsinha
Narsinha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

Alıntı:
İlk gönderen: Macbeth İletiyi Görüntüle
çok teknik konulardan anlamam ama esasen xenforo forumlarını daha çok seviyorum. onun rahatlığını ve güzelliğini tecrübe ettikten sonra vbulettini ne kadar geliştirseniz de bana vitesli araba gibi geliyor ;p hoş, vitessiz araba kullanmaya da zor alışmıştım. velhasıl, değişiklik güzeldir. kırmızı da mavinin hemen hemen aynısı gibi geliyor bana. fakat emek var bunu yadsımıyorum asla, yanlış anlaşılmasın lütfen. narsinha beni tanır zaten kibirli bi söz sarfetmeyeceğimi bilir. hayırlı olsun.
İnsanlar bazen alıştıkları şeylerde kalmak istiyor Xenforo özellikleri güzel ama bana vbulletin 3.8 forumda takılma hissiyatı vermiyor malesef.Xenforo sürekli geliştiriliyor, çünkü eklentilerinin çoğu ücretli.Vbulletin destek siteleri olanların çoğu Xenforo destek siteleri kurmaları sizce Xenforo'yu sevdikleri için mi, bence sadece pazardan pay almak istiyorlar.Onlarda kendilerince haklılar.Tema, eklenti satarak veya teknik destek sağlayarak gelir elde ediyorlar.Bir yazılıma güncelleme gelmesi güzel bir şey, ama sürekli güncelleme gelmesi, insanı hem ikileme sokuyor, hemde soğutuyor.WordPress'te bunu çok yaşadım sürekli güncelleme geliyor, eklentilerde bu yüzden güncellenmesi gerekiyor vs.Tema konusuna gelecek olursam, düzenlemeyi evet mavi tema üzerinde yaptık, daha açık renkte bir temamız olmasını istedik.Komple değişik bir tema yapmak için zaman ve uğraş istiyor.
 
Eski 31 Mayıs 2022, 18:48   #6
Çevrimdışı
Hikaye
Hikaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

Alıntı:
İlk gönderen: Narsinha İletiyi Görüntüle
İnsanlar bazen alıştıkları şeylerde kalmak istiyor Xenforo özellikleri güzel ama bana vbulletin 3.8 forumda takılma hissiyatı vermiyor malesef.Xenforo sürekli geliştiriliyor, çünkü eklentilerinin çoğu ücretli.Vbulletin destek siteleri olanların çoğu Xenforo destek siteleri kurmaları sizce Xenforo'yu sevdikleri için mi, bence sadece pazardan pay almak istiyorlar.Onlarda kendilerince haklılar.Tema, eklenti satarak veya teknik destek sağlayarak gelir elde ediyorlar.Bir yazılıma güncelleme gelmesi güzel bir şey, ama sürekli güncelleme gelmesi, insanı hem ikileme sokuyor, hemde soğutuyor.WordPress'te bunu çok yaşadım sürekli güncelleme geliyor, eklentilerde bu yüzden güncellenmesi gerekiyor vs.


Tema konusuna gelecek olursam, düzenlemeyi evet mavi tema üzerinde yaptık, daha açık renkte bir temamız olmasını istedik.Komple değişik bir tema yapmak için zaman ve uğraş istiyor.

dediğim gibi teknikten hiç anlamam. neyi hangi amaçla yaparlar, nasıl bir sonuç beklerler inanın bilmiyorum. sizin anlattıklarınıza ise gözüm kapalı güveniyorum. bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim tekrar.

ve benim için mühim olan ortamın kalitesi, temada yahut teknik konularda eksiklik olması forumdaki önem sıralamamda en sonda yer alır.

ayrıca ben mavi temada kalmayı tercih ettim. kullanıcı rengim mavi tema ile daha uyumlu esasen


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
bir balıkmışım,
insanlar arasında yüzüyormuşum.
 
Eski 31 Mayıs 2022, 19:31   #7
Çevrimdışı
Kafein
Kafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

Hayırlı olsun. Güzel olmuş çok beğendim.
 
Eski 31 Mayıs 2022, 21:06   #8
Çevrimdışı
DieseL
DieseL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

İşte bu hayırlı uğurlu olsun


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 31 Mayıs 2022, 22:21   #9
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

Hoş olmuş..

Emeği geçen arkadaşların eline sağlık..

bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 
Eski 01 Haziran 2022, 12:27   #10
Çevrimdışı
Kuzey
Kuzey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: ForumelRed tema kullanıma açılmıştır

Güzel tema elinize sağlık


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 21:05.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum