![]() |
|
||||||
| Forum Duyuruları Forumel yönetimi tarafından kullanıcıların bilgisine sunulan forum içi duyuruların yayınlandığı bölümdür. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
ForumelRed tema kullanıma açılmıştır
En sevdiğim renk mavi ama şimdi kıyaslama yaptım maviye göre bu tema göz yormuyor hiç. Artık bunu kullanırım. Elinize sağlık arkadaşlar. |
|
|
#2 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
|
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Çok hoş elinize sağlık.
![]()
Mustafa Kemal Atatürk İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
çok teknik konulardan anlamam ama esasen xenforo forumlarını daha çok seviyorum. onun rahatlığını ve güzelliğini tecrübe ettikten sonra vbulettini ne kadar geliştirseniz de bana vitesli araba gibi geliyor ;p hoş, vitessiz araba kullanmaya da zor alışmıştım. velhasıl, değişiklik güzeldir. kırmızı da mavinin hemen hemen aynısı gibi geliyor bana. fakat emek var bunu yadsımıyorum asla, yanlış anlaşılmasın lütfen. narsinha beni tanır zaten kibirli bi söz sarfetmeyeceğimi bilir. hayırlı olsun. ![]()
|
|
|
#5 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Xenforo özellikleri güzel ama bana vbulletin 3.8 forumda takılma hissiyatı vermiyor malesef.Xenforo sürekli geliştiriliyor, çünkü eklentilerinin çoğu ücretli.Vbulletin destek siteleri olanların çoğu Xenforo destek siteleri kurmaları sizce Xenforo'yu sevdikleri için mi, bence sadece pazardan pay almak istiyorlar.Onlarda kendilerince haklılar.Tema, eklenti satarak veya teknik destek sağlayarak gelir elde ediyorlar.Bir yazılıma güncelleme gelmesi güzel bir şey, ama sürekli güncelleme gelmesi, insanı hem ikileme sokuyor, hemde soğutuyor.WordPress'te bunu çok yaşadım sürekli güncelleme geliyor, eklentilerde bu yüzden güncellenmesi gerekiyor vs.Tema konusuna gelecek olursam, düzenlemeyi evet mavi tema üzerinde yaptık, daha açık renkte bir temamız olmasını istedik.Komple değişik bir tema yapmak için zaman ve uğraş istiyor.
|
|
|
|
#6 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
dediğim gibi teknikten hiç anlamam. neyi hangi amaçla yaparlar, nasıl bir sonuç beklerler inanın bilmiyorum. sizin anlattıklarınıza ise gözüm kapalı güveniyorum. bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim tekrar. ve benim için mühim olan ortamın kalitesi, temada yahut teknik konularda eksiklik olması forumdaki önem sıralamamda en sonda yer alır. ayrıca ben mavi temada kalmayı tercih ettim. kullanıcı rengim mavi tema ile daha uyumlu esasen
![]()
|
|
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
İşte bu hayırlı uğurlu olsun
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Hoş olmuş..
Emeği geçen arkadaşların eline sağlık.. ![]() bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde.. |
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
|
Güzel tema elinize sağlık
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|