Alıntı:
İlk gönderen: Sürmenaj
En sevdiğim renk mavi ama şimdi kıyaslama yaptım maviye göre bu tema göz yormuyor hiç.
Artık bunu kullanırım. Elinize sağlık arkadaşlar.
|
Mavi tema konuların içinde güzel duruyor, ama o temada Anasayfa ve kategorilere girince bana da çok karmaşık geliyor.O temada da biraz yine düzenleme yapmam gerekecek.Çizgiler yok, her şey birbirinin içinde gibi duruyor.Bu arada bende kırmızı olsam, mavi sevsem de kırmızı tema kullanırdım.