![]() |
|
||||||
| Forum Duyuruları Forumel yönetimi tarafından kullanıcıların bilgisine sunulan forum içi duyuruların yayınlandığı bölümdür. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
ForumelRed tema kullanıma açılmıştır
Merhaba arkadaşlar; Forumel kurulduğundan beri aynı temayı kullanıyorduk, uzun zamandır ikinci bir tema olsun istiyordum. Daha önce üzerinde uğraştım ama teknik bilgim bir yerde tıkanmaya başlayınca askıya almak zorunda kaldık. Bugün itibari ile, @Narsinha'nın da desteği ve uğraşıyla yeni temamızı kullanıma açtık. Grafikleri özel olarak kendim yaptım. Diğer teknik kısımları @Narsinha halletti. Mavi temamızda kullanımdadır, alttan seçerek isterseniz kullanmaya devam edebilirsiniz. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Gerekli düzenlemeler yapıldı ama gözünüze takılan bir şey olursa, haber verirseniz mutlu olurum. Beğenmeniz dileğiyle, iyi forumlar. Hepimize hayırlı olsun. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Giriş esnasında değişikliği fark ettim kırmızı renk çok güzel olmuş. Benim de en sevdiğim renklerden bir tanesi. Emeğiniz zayi olmasın bayıldım
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Ben de çok beğendim yeni temamızı. Kırmızı siyah tema hiç daha önce kullanmamıştım, hep özeniyordum ama riskli renk diye editlemeye cesaret edemiyordum. Sizin seçtiğiniz renkler göze de hitap eden renkler olmuş.
Grafikler için Dea Dia’ya, teknik düzenlemeler için Narsinha’ya teşekkür ederiz. Bugün çok yorulmuşsunuz ama çok güzel olmuş. Cevapla gelişmiş butonları ve seçenekler kısmındaki yazılar mavi kalmış, onun dışında başka eksiklik göremedim. Tekrar elinize sağlık canlar. .
|
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Emeğinize sağlık, çok iyi olmuş ama ben mavi temayı kullanmaya devam edeceğim.
![]() Gözümü çok aldı, alışamadım. ![]() Ama güzel, yenilikler hoşuma gidiyor benim. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Içim ferahladı bu renk çok güzel.. Elinize emeğinize sağlık
![]() Bazı kadınların yaraları hücreseldir, Bazılarınınki ise zihinsel. Birini iyi etmek için gereken tek şey Ucube bir yara bandı, diğerini iyileştirmek içinse Zürafaların uçması gerekmektedir. Hüsran dolu bir geçmişten asla Bakire bir gelecek beklenmez. Umut yorucudur, hayal kırıklıkları ise Saç kırıklarına sebeptir. Ve bilinsin ki saçlarını kendi kesen kadınlar, Geceleri uyumadan yastığı ısırarak ağlıyordur. Vesselâm.. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Emeğinize sağlık. Şık duruyor.
Konulardaki "Sabit" yazısı da kırmızı olabilir. ![]() Bir insanı kazanmakla kaybetmek arasında ince bir çizgi vardır.
Adı; Üslup. Konu Yazgı tarafından (29 Mayıs 2022 Saat 23:02 ) değiştirilmiştir. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Değişiklik iyidir, şahsen beğendim. Renk uyumları falan çok iyi olmuş. Emeği geçenlerin eline sağlık
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. Deli tarafıma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|