![]() |
|
||||||
| Üye Sözlüğü Üyelerle ilgili duygu ve düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Regex
@Regex,
Nereden nasıl başlasam bilmiyorum. 9 ay oldu. Daha önce sadece tanıdığımı sanmıştım. Bu 9 ayı düşününce hiç tanımadığımı gördüm. Zamanında benim için "kötü adam" olduğundan arkasından sallamışlığım bile vardır. Buda bir itiraf olarak kalsın. İşin şakası bir yana, en büyük pişmanlıklarım arasın bu da var.Belki biraz geç oldu ama, insanları başkalarından duyduklarımızdan değilde, kendimiz tanıyarak değerlendirmenin ne kadar önemli olduğunu da öğrenmiş oldum. Artık günah çıkarma seansını bitirip, asıl olaya gelebilirim. ![]() Yıllardır, içinde bulunduğum yalanın, gerçekliğini bana gösterdiği için kendimi çok şanslı hissediyorum. Her şeyi bir kenara bıraksam bile bu başlı başına çok önemli ve değerli bir şey benim için. İlk zamanlar bana hep soğuk nevale, gibi görünmüştü. Tanıdıkça aslında öyle olmadığını gördüm. Aslında baya tatlıdır kendisi, şimdi karizmam çizildi diyebilir bunu söylediğim için Aslında yerine göre eğlenceli, yerine göre ciddidir. Bu dengeyi çok güzel kurabiliyor. Zaten teknik bilgisine becerisine diyecek bir şey yok.![]() Belki kitaplar yazamam, çok fazla güzel cümle de kuramam ama benim için ne kadar değerli ve özel olduğunu biliyorsun zaten. İyi ki varsın!Çok anlatırdım ama sonra "beni ifşa ettin." demesin diye. bu kadar yeter. ![]() ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Yeri farklı özü bir can yoldaş can gardaş belki yıllarca uzak kalsak bir gün karşılaşsak yine aynı olabilecek tek adam her daim türkçe hocama sevgilee yollasada yeri bende ayrıdır güzel insan...
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Çok çok ama çok değerli .
İyi ki varsın abi iyiki tanışmışız. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
|
Arada bir işim düşünce sohbet ettiğimiz, biraz sitemlerime (birazdi galiba fazla olamamıştır herhalde ) katlanmış ve hic bir zaman beni kırmamış ya da kırmamaya özen göstermiş diyelim iyi dürüst ve de fazla tanımasam da karakterini davranışları ile belli eden tanımaya değer olan seviyeli ve de saygılı birisi..
iyi ki varsın ve de yanımızdasın (. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Allah'tan gizli saklı bir işim yok. Yoksa hapı yutmuştum. İnternetim şu an yavaş, fazla birşey yazamayacağım.
|
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Regex (Ongun) ile tanışmamız ikimizinde eskiden ortak noktası, Mirc Scripting ile olmuştu.Tabi Mirc Scripting zamanı kullandığım nick farklı idi.Çok sonradan ona, o nickimi söyledim.Zaman geçtikçe ikimizinde ilgi noktası Mirc Scriptingten, Vbulletine kaymaya başladı.Ben ondan da emekli oldum, onunda bıraktığını sonradan öğrendim.
Arada aynı yerde denk geldikçe sohbet ederiz.Huyuna, suyuna giderseniz, Ongun iyi insandır.Ben hiç tartışmadım onunla.Son zamanlarda fazla denk gelmiyoruz, sanırım artık reel hayatındaki işine, Avukatlığa önem vermeye başladı.Hayatta her şey gönlünce olsun @Regex (Ongun).
Konu Narsinha tarafından (04 Nisan 2022 Saat 17:56 ) değiştirilmiştir. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Başka bir forumdan tanıma fırsatı bulduğum saygı duyduğum birisidir kendisi. Sanırım aktif değil artık. Buralarda görsek iyi olurdu. =) Sağlıklı ve mutludur umarım.
|
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Regex'in ismini Bahtiyar sayesinde duyuyordum. Bir türlü tanışma imkânı bulamamıştım, burada gördüğüme çok mutlu oldum. Sert duruyor ama sevdiklerine karşı yufka gibi yüreğe sahip, düşmanlarına karşı da acımasız. Çok saygı duyduğum mesleği de icra ediyor; aynı zamanda vbulletin konusunda kendini yetiştirmiş, çok kişiye yardımcı olup eğitmiş. Rumuzunu bilen hem çekiniyor hem de saygı duyuyor. Ona yanlış yapılmadığı sürece hatalara karşı toleranslı olabiliyor. Hiç sohbet etmediğim hâlde hakkında düşündüklerim bunlar. Umarım aramıza tekrar geri döner, developer rütbesi hâlâ boşta. ^^ |
|
|
#10 |
|
Çevrimiçi
|
Uzun zaman olmuş konuyu açalı ve yıllar sonra tekrar yazmak istedim.
Toplamda tanışmamız 9 yıl oldu. Bazen konuşmadığımız zamanlar oldu. Kırıldığımız, kızdığımız ama hiç bir zaman birbirimizin kötülüğünü istemedik. İnsanız arada yanlış şeyler söylemiş olabiliriz sinirle ya da o an kızgınlıkla ama her zaman bir sorunda ilk birbirimize gidip konuştuk. Benimde başta çoğu kişi gibi çevremden dolayı, önyargılarım vardı. Bunları kendisine söyledim zaten, kötü adam diyordum. Sonrasında kendim tanıyınca daha farklı yönünü gördüm. Hâlâ arada kızarım, küseriz ama biliyor ki her zaman kendisini düşündüğüm için söylerim. O yüzden de, söylediklerimin altında bir şey aramaz ve bana kızmaz. Sadece forumda değil, yan yana vakit geçirip güzel anılar biriktirdik. Bazen konuşunca, ne çok şey yaşamışız diyoruz. Her zaman çok değerli ve özel olduğunu biliyorsun. İnadına ve kafanın dikine gitmene hâlâ sinir oluyorum. Hep güzel şeyler söylemek olmaz araya bunları sıkıştırmadan olmaz. Birde bana 60 TL borcunu unutma.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|