Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Kafe > Serbest Kürsü

Serbest Kürsü Kategori bulamadığınız konuları paylaşabilirsiniz.


Zihn-i Sinir

Kategori bulamadığınız konuları paylaşabilirsiniz.



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Zihn-i Sinir
Konudaki Cevap Sayısı
10
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
362

Kullanıcı Etiket Listesi

7Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 26 Ekim 2023, 18:53   #1
Çevrimiçi
Ice
Ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Zihn-i Sinir

Zihn-i Sinir

Merhabalar efendim.

Forumda tesadüfen gördüğüm Sindirella Sendromunu okuduktan sonra; sen değerli yoldaşıma dert yanmaya geldim. Bu Sendroma katılmakla beraber birde naçizane bir konuda sitem etmeye geldim.

Bu tanımın yanında ilişkilerinde annecilik oynayan kadınlarda vardır.

Bu oyunu oynayan kadınlar bir baltaya sap olamamış kabalığı ve serseriliği davranış biçimi olarak belirleyen erkekleri adam etme çabasında olurlar. Bu tip erkekler görgüsüzlükleri ve cehaletleriyle aklı başında insanı çileden çıkarabilecekken bazı kadınlara havalı gelmektedir. İlişkilerinde yedikleri küfürleri aşağılamaları kolaylıkla sindirir, çevresindeki uyarıları ise "kıskançlık" olarak yorumlar. Zamanla aklı başına gelen anne ise aldatılmayla kurtulabilirse iyidir. Aksi durumda olay bir noktada adli vaka olur.

Ailenizden görmediğiniz sevgi açlığını basit insanlar üzerinden gidermeye çalışmayın. Annesinin babasının yetiştiremediği insanı sen değiştiremezsin. Bir beyefendi veya hanımefendiyi diğerlerinden ayırt etmek kolaydır. Fakat dar giyinmekten beynine kan gitmeyen, iki kelam etmesini bilmeyen, küfretmeyi veya karşısındaki insanı ezmeyi normal gören, gündelik olaylara ilişkin zerre fikri olmayan insanlara prim vermeyin. Onurlu bir yalnızlık utanç değildir. Hayatın tamamı zorluklardan oluşuyor, kendine başka bir zorluk çıkarmaman dileğiyle...

Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.


Bu şarkı hoşuma gidiyor ama bunun gibi güzelliklerin "ali cabbar veya ben karşının taksisiyim, ömrünün hay aksisiyim" gibi boş eserler kadar ilgi görmemesi üzücü.

Ayrıca sana sana bilahare Çağan Şengül anlatmaya geleceğim."


 
Eski 26 Ekim 2023, 19:00   #2
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Zihn-i Sinir

Yoruma katılıyorum. Ne yazık ki böyle erkeklerin sayısı o kadar fazla ki, denk geliyor olmamız bizi anaç birisi yapmıyor, çoğunlukta oldukları için seçme şansımız kalmıyor.
 
Eski 30 Ekim 2023, 17:07   #3
Çevrimdışı
Mellifluous
Mellifluous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Zihn-i Sinir

Aralarındaki fark şu sindirella sendromu artık hastalık sayılır ve kişi bunun farkında olmayabilir kadın ve erkek ilişkilerinde her zaman ilgi olmalı ve destekliyici ilerler bunu kenara ayıralım.
İlgi vermek annecilik değildir bunuda ekleyelim ama sizinde dediğiniz gibi kimse kimsenin huyunu düzeltmekle uğraşamaz fazlası aşar.
Farkında olup ve farkında olmadan da bu ilişkiler zarar verir.Bu sana özel yorum değil genel olarak bir yorumdur.

..

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 30 Ekim 2023, 18:24   #4
Çevrimiçi
Ice
Ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Zihn-i Sinir

Alıntı:
İlk gönderen: Lareina İletiyi Görüntüle
Aralarındaki fark şu sindirella sendromu artık hastalık sayılır ve kişi bunun farkında olmayabilir kadın ve erkek ilişkilerinde her zaman ilgi olmalı ve destekliyici ilerler bunu kenara ayıralım.
İlgi vermek annecilik değildir bunuda ekleyelim ama sizinde dediğiniz gibi kimse kimsenin huyunu düzeltmekle uğraşamaz fazlası aşar.
Farkında olup ve farkında olmadan da bu ilişkiler zarar verir.Bu sana özel yorum değil genel olarak bir yorumdur.
Bir bardak suda tabiki dalga olur ama bu onun göl veya deniz olduğu anlamına gelmez.

Kastettiğim şeyler zaten sizin "fazlası" dediğiniz nokta oluyor. Her kadının annecilik oynamadığı her erkekte boş beleş statüsünde değil. Siz normalinden ben anormalinden bahsediyorum. Ancak bu anormalliklerin artması sizin haksız olduğunuz anlamına gelmiyor. Benim bu tarifim aslında toxic ilişki dediğimiz şey oluyor.

Umarım size denk gelmez, çünkü ilişki dediğimiz şeyin temelinde birisinin size eşlik etmesi var. Bu sana özel bir durum değil genel bir durumdur.
 
Eski 30 Ekim 2023, 18:30   #5
Çevrimdışı
Mellifluous
Mellifluous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Zihn-i Sinir

Alıntı:
İlk gönderen: Ice İletiyi Görüntüle
Bir bardak suda tabiki dalga olur ama bu onun göl veya deniz olduğu anlamına gelmez.

Kastettiğim şeyler zaten sizin "fazlası" dediğiniz nokta oluyor. Her kadının annecilik oynamadığı her erkekte boş beleş statüsünde değil. Siz normalinden ben anormalinden bahsediyorum. Ancak bu anormalliklerin artması sizin haksız olduğunuz anlamına gelmiyor. Benim bu tarifim aslında toxic ilişki dediğimiz şey oluyor.

Umarım size denk gelmez, çünkü ilişki dediğimiz şeyin temelinde birisinin size eşlik etmesi var. Bu sana özel bir durum değil genel bir durumdur.
Anladım sizi.
Yok o durumlarda bulunmam.
Teşekkürler.

..

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 15 Kasım 2023, 14:55   #6
Çevrimiçi
Ice
Ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Zihn-i Sinir

Tesadüfen buldum ama birisine edilecek en kibar ve en ağır beddua bu sanırım

"Ununa lafım yok ama eleğini astığın duvarın yıkılsın."

Pek bilinmez ama Beddua şiirinin özeti gibi olmuş. Sayfalarca yazılabilecek sözleri şiirleri bir cümleye sığdırmak, bana göre meziyettir. Bu tarz şeyleri oldum olası ilginç buluyorum.

Örneğin Saudade veya Hriyadeş. Biri İspanyolca biri Hintçe ama ilgimi çekiyor.
Saudade aslen İspanyolca artık hayatında olmayan birsine duyduğun sevgi ve özlemi anlatıyor.
Hriyadeş ise Hintçe bir kelime birisine duyduğun insanüstü hatta tanrısal sevgiyi anlatıyor. Kesinlikle şiir gibi..

Şiir demişken Atilla İlhan'a selam vermemek asla bana yakışmaz. Sana onu bilahare anlatacağım. Bugün başta anlattığım sayfalarca şiiri ve sözü gereksiz kılacak bir örnek vereceğim. Nazım'dan Vera'ya;

Gelsene dedi bana
Kalsana dedi bana
Gülsene dedi bana
Ölsene dedi bana

Geldim
Kaldım
Güldüm
Öldüm.

Böylesine bir aşk özetini kolay kolay bulamazsın. Şarkısı ise bu olsun;

Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.


Bana göre fazla toz pembe bir mesaj oldu ama bahanem var. Hava güzel ve senenin son güneşini balkonumda kahvemle uğurlayacağım. Güzel bir gün...
 
Eski 13 Ağustos 2024, 15:21   #7
Çevrimiçi
Ice
Ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Zihn-i Sinir

Merhaba eski dostum, ihmalin farkındayım ama anlattığımda hak vereceğin bahanelerim de yok değil. Tüm bunların bir yana yürüdüğümü bilmeni isterim.

Senle tanıştığımızdan beri zorlandığım oldu, belki başardıklarım kadar başaramadıklarım var ama hepsine ve her şeye rağmen yürüyorum. Ayakta kalıyorum. Ağır olaylar oldu üzerimize ölümün gölgesi düştü.Görüşmediğimiz sürede yeni olaylar kadar eskinin tortusuda yordu ama başardım. Yaptıklarımı görseydin, görebilseydin her adımımda benimle gurur duyardın. Bilmem hangi forumda sana "Hayat belkiler ve keşkeler arasına sıkıştırılır, belkiler yaşatır keşkeler öldürür" demiştim. O kadar belkinin arasında bin bir zorlukla buralara geldim ve bir bu kadar daha yolum var. Olanları ara sıra sana anlatırım ama iyiyim, yine de iyiyim...

Günler artık kısaldı, zamanda azaldı ama akşam bir kahveyle mütemadiyen seni hatırlıyorum. Bu şarkıyı çok yıllar önce taksime çıkarken askeri hastanenin karşısında bulmuştum. Dün akşam kahveyi bunla içtim.

Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.


Her zorlukta düşüp incinse bile yoluna devam eden güzel insanlara gelsin.
 
Eski 10 Haziran 2025, 13:05   #8
Çevrimiçi
Ice
Ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Zihn-i Sinir

Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.


Şarkıyı sana emanet ediyorum aziz dostum, bunun için geri geleceğim.
 
Eski 12 Kasım 2025, 14:27   #9
Çevrimiçi
Ice
Ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Zihn-i Sinir

Selamlar, sana biraz mahcubum ama görüşmesek bile aramız bozulmaz senle.. Yıllar sonra karşılaşsak bile anlarız, susarız, selamlaşırız ve anlaşırız.

Türk kahvesi, fındık ve birazda kuru üzümle günün kritiğini yapıp her şeyi yerli yerine koyuyorum. Zihnimde her raf düzenli, çöpler çöp kutusunda..

Hayatta net olmak gerek, ne kadar dert edinirsen edin vazgeçmeyi bilmek gerek. Kangren olan kolu kesmediğin sürece seni ölüme sürüklemeye devam edecek. Yaşamak demek, zorluk ve problem demek değil mi? Peki bu zorluklara teslim olmak, yapamıyorum diye sızlanmak neden? Belki ben sığ düşünüyorumdur ve insanlar bu kadar özel değillerdir.

İnsanların dramlarını, üzüntülerini veya en ufak sorunda tüm evrenin ona karşı olduğunu düşünüp dertlenmesini hep komik buluyorum. Sorun ve çözüm senken nasıl başkasından yardım isteyip güçsüzlüğünü ilan edersin? En önemlisi derdini bilen insanların hepsinin senin dostun olduğunu düşünebilirsin? Bu düpedüz saflık ve bu saflığın her zaman cezalandırabileceğinin unutulması...

Vazgeç(e)meyen insanlar bilin ki; en önemlisi öz saygını ve karakterini korumaktır. Güzel insanlara naçizane tavsiyem; Kurtlar ve köpekler birbirine benzese de bile asla bir değildir. Birinin sınavı yokluk ve yalnızlıkken ödülü özgürlüktür. Diğerinin sınavı ise sahibinin insafına kalmış yemek artıklarıyken ödülü bir tasmadır.

Senin bir tasman yok güzel insan ve hayatta kendinden daha değerli bir şeyin yok. Saygını ve çizgini her zaman koru, zor zamanlarını atlatman için tavsiyem; günün kritiğini yap. Akşamını sakin bir müzik, sade bir Türk kahvesi, fındık ve kuru üzümle süsle.

Bu akşamki müziğin benden olsun.

Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.


Tasmalılar için;

Şarkı kötü, kahve zararlı, evinde fındığın ve kuru üzümün yok.
 
Eski 21 Nisan 2026, 16:26   #10
Çevrimiçi
Ice
Ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Yanıt: Zihn-i Sinir

Selam dost.

Güneşli güzel bir günden merhaba, kışın her türlü pisliğini kar altında bıraktık. Karla birlikte eridi gitti. Şimdi hava güzelleşti hafif bir meltem havası var. İnsanından halen iğrensem bile şehir daha bir sakin geliyor. Neredeyse Orhan Veli gibi bu güzel havalarda beni de mahvedecek.

Belki bir sahilde yürümeliyim diyorum ama deniz kenarını ucube çay bahçeleriyle mahvettikleri aklıma geliyor.
Koruya yürümeye gideyim diyorum bağnaz çirkinlikleri görmekten çekiniyorum.
Bir yere oturup kahvemi içeyim diyorum neredeyse tuvaletlerdeki fayansları bile paylaşan samimiyetsiz like hastaları var. İyi bir yemek yiyeyim diyorum ama orası daha beter bir halde ve lezzetsiz yemekler yiyip zaman harcamak istemiyorum.

Yazdıkça David Friedrich'in sis denizindeki gezgini gibi hissediyorum. Böylesine kültürsüz cahil kaba ve yobazların arasındayken bundan daha iyi bir benzetme aklıma gelmiyor. Bu bataklıktan kurtaran şarkılarda olmasa batıp gideceğiz.

Batmayıp bu güzel havalarda dolaşan güzel insanlara


Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 17:24.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum