![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Hiçsel
Öfkenin kollarında savrulurken yalnızlığın derinliğinde boğuluyorum. Dışarıdan bakıldığında kalabalıkların arasında, gülümsemelerin ortasında bir hayat sürüyormuş gibi görünebilirim. Ancak içimde bir boşluk var, dipsiz bir kuyu gibi. Yanımda olanlar, dost bildiklerim, birer birer uzaklaştılar benden. Bir zamanlar yan yana yürüdüğümüz yollar, șimdi yalnız başına adımladığım ıssız patikalara dönüștü. Beni anlayan hisseden ve destekleyen o insanları kaybettikçe, içimdeki öfke ve sinir daha da büyüyor. Her bir gidiş, yüreğimde yeni bir yara açtı. Ve ben, bu yaraların her birini saramadan, yeni acılarla bas başa kaldım. Çevremde insan çok, ama hepsi sadece silüetlerden ibaret. Kalabalıkların içinde kaybolmuş, kimseye ulaşamayan bir ruhum var sanki. Ellerimi uzattığımda, tutacak bir el bulamıyorum. Gözlerimi kapattığımda, yalnızlığın karanlığına hapsoluyorum. Bu öfke, belki de içimdeki yalnızlığın haykırışı. Ama ne kadar çabalasam da, sesim yankılanmadan kayboluyor. İçimdeki fırtınalar, dışarıdan görülen sakinliğin çok ötesinde. Her gün, bu içsel mücadelede biraz daha yıpranıyorum. Yalnızlık, insanı içten içe kemiren bir kurt gibi. Her an, her saniye biraz daha tüketiyor. Öfkem de bu tüketimin bir yansıması belki de. İnsanlar uzaklaştıkça, daha çok kızıyorum. Kızdıkça, daha çok yalnızlaşıyorum. Bu kısır döngüden çıkmak istiyorum ama nasıl? Belki de tek ihtiyacım olan, içimdeki bu fırtınaları dindirecek bir dost sesi. Belki de bu yalnızlık, bana sadece kendimi daha iyi anlamam için bir fırsat. Ama șu an, bu karanlıkta yönümü bulamıyorum. Ve bu karanlık, her geçen gün biraz daha derinleșiyor. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|