![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Aman ne laflar bunlar ya
Son dönemlerde yaşadığım buhran sanırım yine insanlarla alakalı. Beklenti - insanlardan bekleyeceğiniz şeyler listenizde sonuncu olsun, bakmayın benim başa koyduğuma. Yakınlarınız dışında kimse hatırlamaz, neyin var diye arayıp sormaz. Çok garip değil mi? Aslında senin her daim düşünüp "acaba noldu" diye meraklandığın kişiler seni aslında hiç merak etmez. Bu kategoride ikinci tür de var ki bunlar da zoraki yapar her şeyi. Formaliteden öteye geçmez adeta. Tabiattaki şeyler mi kötü yoksa onun bir parçası olan insanlardaki şeyler mi? İnsan doğanın bir hissesi. Fakat doğanın soğuğu mu daha acıtır yoksa insanın soğuğu mu? Menfi yönleri ele alsak sanırım insanlarınki eksiye doğru ilerler inanılmaz hışım ve hızla... Bir acı biber asla acı bi' sözden çok yakamaz. Boşuna dememişler kılıç yarası iyileşir ama söz yarası iyileşmez. Lakin bazen insanların suskunluğu da acıtır. Yakın sandıkların, değer verdiklerin susar ve engin sessizlik içinde, karanlık eşliğinde yok olup gidersin kendini bulamazsın bu boşlukta. Gariplik - garip mi? Garip olan bizleriz; benim, bunu okuyan sensin ve okumayan diğerleri. Benim, çünkü bunu yazmak zorunda kaldım. Sensin, çünkü okumak zorunda kaldın. Başkaları, çünkü oku(ya)madılar... Daha bunlar ne ki? Herkesin değişik halleri karşısında bunlar nedir? Hiçbir şey. Her şey hala aynı gariplikte. Dün senle beraber büyüyen, dün senle beraber dertleşen, senle beraber sıkılan ve darılan, beraber birçok şey yapıp can kan kadar yakın olanlar bugün yok. Bugün yanında olanlar da eksiktir. Eksik olanlarla da devam edilmez. Edilemez. Kendini kandırırsın sadece. Eski büyülü günler geride kaldı, geriye gelmesini beklemeyin çünkü zaten "geride". Demem o ki, 2022 güzünde hala garip dünya. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|