![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Seçtiğin Yemeklere Göre Sen Bencil misin?
Bencil bir insan olduğunu düşünüyor musun? Kendine mi daha çok öncelik veriyorsun, yoksa başkalarını mı daha çok düşünüyorsun? Bazen sadece kendi isteklerini ön planda tutmak mı yoksa sınırlarını korumak mı yapıyorsun? Belki de bencillik sandığın şey, aslında kendine duyduğun sağlıklı bir saygıdır. Seçtiğin yemekler bize bunun cevabını verecek. Hadi teste! TESTI COZMEK ICIN TIKLAYIN ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
Seçtiğin yemeklere göre sen bencilsin!
Sen bencil bir insansın. Senin için hayat, çoğu zaman kendi isteklerin ve ihtiyaçların etrafında dönüyor. Bir şeyleri paylaşman gerektiğinde, önce kendine yetip yetmeyeceğini düşünüyorsun. İnsanlar sana ne kadar yakın olursa olsun, çoğu zaman onların ihtiyaçları ve duyguları ikinci planda kalıyor. Onların fedakarlıkları, çabaları ya da sana sundukları anlayış, senin önceliklerin kadar önemli olmuyor. Bu, belki farkında olmadan yaptığın bir şey, belki de bilinçli bir seçim. Ancak çoğu zaman, senin için önemli olan bir şeyi elde etmek söz konusu olduğunda, diğer insanların ne hissettiği ya da ne kaybettiği pek umurunda olmuyor. Kendini koruma içgüdüsü mü bu, yoksa dünyaya karşı geliştirdiğin bir savunma mı? Belki de geçmişte sana yapılanlardan ders çıkardın ve “önce ben” demeyi öğrendin. Ama farkında mısın, bazen bu tavrın seni yalnızlaştırıyor? İnsanlar seninle paylaşımlarında tereddüt ediyor, çünkü içten içe, ne kadar verirlerse versinler, senden aynı karşılığı almayacaklarını hissediyorlar. Sen kendini güçlü hissediyorsun belki, ama bu güç bazen çevrendeki bağları zayıflatıyor. Yemeğe göre bencil olmakta, ne bileyim.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Valla bencil.ciktim : d
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#4 |
|
Çevrimiçi
|
Sen bencil bir insansın. Senin için hayat, çoğu zaman kendi isteklerin ve ihtiyaçların etrafında dönüyor. Bir şeyleri paylaşman gerektiğinde, önce kendine yetip yetmeyeceğini düşünüyorsun. İnsanlar sana ne kadar yakın olursa olsun, çoğu zaman onların ihtiyaçları ve duyguları ikinci planda kalıyor. Onların fedakarlıkları, çabaları ya da sana sundukları anlayış, senin önceliklerin kadar önemli olmuyor. Bu, belki farkında olmadan yaptığın bir şey, belki de bilinçli bir seçim. Ancak çoğu zaman, senin için önemli olan bir şeyi elde etmek söz konusu olduğunda, diğer insanların ne hissettiği ya da ne kaybettiği pek umurunda olmuyor. Kendini koruma içgüdüsü mü bu, yoksa dünyaya karşı geliştirdiğin bir savunma mı? Belki de geçmişte sana yapılanlardan ders çıkardın ve “önce ben” demeyi öğrendin. Ama farkında mısın, bazen bu tavrın seni yalnızlaştırıyor? İnsanlar seninle paylaşımlarında tereddüt ediyor, çünkü içten içe, ne kadar verirlerse versinler, senden aynı karşılığı almayacaklarını hissediyorlar. Sen kendini güçlü hissediyorsun belki, ama bu güç bazen çevrendeki bağları zayıflatıyor.
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#6 |
|
Çevrimiçi
|
Makarna hariç zor yemekleri seçtim, ondan bencil diyorlar sanırım. Muhtemelen ondan hepimiz bencil olduk.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Seçtiğin yemeklere göre sen bencil değilsin! ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|