![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Sen Neden Doğdun?
Aklımıza sık sık gelen sorulardan biri de 'Ben neden doğdun?' Hepimiz bazı amaçlar için hayata gelmiş olabiliriz. En başından sonuna kadar mücadele içinde devam ettiğimiz hayatımızda, bir şeyler başarmak için durmadan çabalarız. Bu test ile sen neden doğdun söylüyoruz! ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 | |
|
Çevrimdışı
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Alıntı:
![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
|
#4 |
|
Çevrimiçi
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Sen insanlara iyilik aşılamak için doğdun. Elinden gelse bunu bütün dünyaya yayabilirsin. Kötü olan hiçbir yerde bulunmadığın gibi, kötü olan kimseyi de çevrende barındırmıyorsun. Senin hayattaki tek önceliğin iyi biri olmak. Bunu sadece olmakla bırakmıyor aynı zamanda etrafında iyiliği saçmak istiyorsun. Sen hem düşüncelerin hem davranışların ile iyi birisin. Kimsenin hayatına karışmadığın gibi başkalarının hayatları hakkında da konuşmazsın. Seni ilgilendiren tek şey senin hayatındır. Onun dışında kalan herkes ve her şey senin ilgi alanından da çıkar. Vicdanlı ve merhametli birisin. Bunları en çok sevdiklerine karşı gösterebiliyorsun. Herkesi affedebilir ve hayatında herkese yer açabilirsin. Senin bu dünyaya geliş amacın iyiliği yaymak...
![]()
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Sen insanlara iyiliği aşılamak için doğdun!
Sen insanlara iyilik aşılamak için doğdun. Elinden gelse bunu bütün dünyaya yayabilirsin. Kötü olan hiçbir yerde bulunmadığın gibi, kötü olan kimseyi de çevrende barındırmıyorsun. Senin hayattaki tek önceliğin iyi biri olmak. Bunu sadece olmakla bırakmıyor aynı zamanda etrafında iyiliği saçmak istiyorsun. Sen hem düşüncelerin hem davranışların ile iyi birisin. Kimsenin hayatına karışmadığın gibi başkalarının hayatları hakkında da konuşmazsın. Seni ilgilendiren tek şey senin hayatındır. Onun dışında kalan herkes ve her şey senin ilgi alanından da çıkar. Vicdanlı ve merhametli birisin. Bunları en çok sevdiklerine karşı gösterebiliyorsun. Herkesi affedebilir ve hayatında herkese yer açabilirsin. Senin bu dünyaya geliş amacın iyiliği yaymak... |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Sen imkansız denilen şeyleri başarmak için doğdun... ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|