Tekil Mesaj gösterimi
Eski 14 Aralık 2022, 09:27   #4
Çevrimiçi
windflower
windflower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Neden Doğdun?


Sen insanlara enerji vermek için doğdun...
Sen etrafındaki herkese enerji yaymak için doğdun. Sen ne olursa olsun mutluluğunu kaybetmeyen birisin. Herkese güler yüzle yaklaşamaz çalışıyor ve kimseye kendi sorunlarında bahsetmiyorsun. Hem insanları sıkmamak için hem de kimsenin seni öyle tanımasını istemediğin için. Seni hatırlayan herkes gülümsemenle hatırlamalı... Etrafındaki herkesi mutlu görmek istiyorsun. Çünkü senin yanında somurtan birinin olması senin de enerjini düşürebilir. Sen buna izin vermiyorsun. Nerede mutsuzluk varsa sen orada yoksundur. Etrafındaki herkese enerji vermek ve onların mutlu olmasını sağlamak gibi bir amacın var. Senin yanında mutsuz olmak da umutsuz olmak da yasak.