![]() |
|
||||||
| Tebrik ve Kutlamalar Doğum günleri, milli bayramlar gibi kutlamaların yapıldığı bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Doğum Günün Kutlu Olsun Regex
![]() Normalde kendi doğum günümü bile erkenden hatırlamam ama bu konu için grafik hazırlamak için baya erkenden başladım. Defalarca denemeler yaptım. Her şey güzel olsun diye, çünkü bugün @Regex'in doğum günü ![]() Beraber kutladığımız ilk doğum günün olduğu için sanırım biraz daha heyecanlandım. Öncesini tanışmış saymıyorum, şu 9 ayı(25 Temmuz 2019) düşününce tanımadığımı daha iyi anlıyorum. 9 ay, hem çok uzun hem de çok kısa bir zaman dilimi olsa da biz çok şey yaşadık. Beraber kızdığımız, güldüğümüz ve üzüldüğümüz çok şey yaşadık. Ama her defasında, beraberce üstesinden gelebildik. Bazen kendim bile katlanamadığım ruh hallerime katlandı. Arada kavga edip, konuşmadığımız zamanlarda oldu ama her defasında bir gülüş yetti. Artık kendi aramızda sadece bizim anladığımız bir dil bile geliştirdik. ![]() Birazda asıl konuya geleyim. Doğum günün kutlu olsun canım, iyi ki doğdun ve iyi ki varsın. Çok şey yazmak isteyip, hiçbir şey yazamadığım noktaya geldim yine, ama biliyorum ki söylemesem de anlarsın. Bundan sonra ki hayatının eskisinden de daha sağlıklı, başarılı ve güzel olmasını dilerim. Bunu fazlasıyla hak ediyorsun. Kendi adıma, seni senden tanımış olmak benim için büyük bir şans oldu. İyi ki de böyle bir fırsatım oldu. Geriye baktığım da, sorun ettiğimiz, kızdığımız ne varsa şimdi gülüyoruz. Çok yollar aştık ve daha güzel günlerimizde olacak. Güzel günlere, beni inandırdığın ve güzel günler yaşattığın için de tşkr ederim. Araya bunu sıkıştırmadan olmazdı. Bu şarkı şuan, dışarı çıkma hayali kuranların son zamanlarda dinlediği bir şarkı olsa da, bizim için başka bir anlamı var. O yüzden bunu da buraya bırakıyorum. Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir. Çokça seviliyorsun. İyi ki doğdun canım, nice güzel yıllara... ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Sen de yaşlanıyorsun. Doğum günün kutlu olsun @Regex, iyi ki doğdun.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Kutlu olsun.. .)
![]() bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde.. |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
![]() :asabi: it is not my cup of tea
|
|
|
#6 |
|
Çevrimiçi
|
Iyi ki doğdun @Regex doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yıllara inşallah. ))
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Mutlu yıllar kardeşim.
Bak sana banner bile yapmışlar biz yapmadık
|
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Buradan da kutlamazsam olmaz (:
Değerli dostum yeni yaşının sana ve sevdiklerine yeni güzellikler getirmesini diliyorum. İyi ki doğrun. |
|
|
#10 | ||||||
|
Çevrimiçi
|
Alıntı:
Bir de görsel barındırma sitesine konu resmini 4 Mayıs'ta yüklemiş, kim bilir hazırlamaya ne zaman başladı ^^ Evet, bu kadar güzel dileğin ve yazının arasında ben yine teknik bir şeylere kasıp görselin upload edildiği tarihi de buldum. Suç mu be? Yazılımcı olmak kabahat mi? Ayıp mı? aajsdhsjs ![]() Teşekkürlerimi tebessümlerimle, hislerimiyse doğrudan ileterek düşüncelerimi de anlık olarak belirttim zaten. Ancak buradan da yazmazsak olmaz şimdi. Doğum günleri ya da özel kılınan her tür kutlama gereksinimi, insana özel olduğunu ve sevildiğini hissettirmekten öte ne anlam taşır ki? Bunu gerçekleştirebildiğine göre bana her gün doğum günü. Deliye her gün bayram deriz ya, o misal işte hehehehe. Hemşehrin Mercedes Kadir'i de kaybettik, geriye kim kaldı? Ben tabii ki! ![]() Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir. Yok, trolldü bu. Valla bak. Gerçeği şimdi geliyooooor; Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir. Tşkr ederimine de; Mahmut, Şakir diyerek cevap vereyim de bizim geliştirdiğimiz dil olduğuna göre yalnızca biz anlayalım. Sanki bana MD5 algoritması, Base64 encoder yazdık mübarek. Evet, mübarek. (evet, tarafından) Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir. --- Sen gülmeyi seviyorsun, bense seni güldürmeyi. Üye sözlüğümde de dediğin üzere bu dengeyi çok iyi ayarlayabildiğimi de biliyorum. Bu yüzden yer yer ciddi, yer yer de komikli bir yanıt vermek istedim. Zira yazdıklarını okuduğumdan beri gülüyorum. Sen de çok seviliyorsun, iyi ki varsın canım. ^^ Nice güzel yıllarımız hep beraber olsun. (Olacak ulen!) Alıntı:
Alıntı:
Teşekkür ederim. Alıntı:
Alıntı:
![]() Alıntı:
Olum siz akıl etseydiniz İrem yapardı. Çok kırıldım, bilhassa küstüm. Kalbim çıt, gözyaşlarım pıt... Forumu bırakıyorum, buradayım artık ben birader. ![]() Eyvallah dostum, birebir de ayrıca kutladın zaten. Var olasın. Seviliyorsun. ![]()
Konu Regex tarafından (10 Mayıs 2020 Saat 16:29 ) değiştirilmiştir. |
||||||
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|