Cevap: Sen Neden Doğdun?
Alıntı:
|
Sen insanlara iyilik aşılamak için doğdun. Elinden gelse bunu bütün dünyaya yayabilirsin. Kötü olan hiçbir yerde bulunmadığın gibi, kötü olan kimseyi de çevrende barındırmıyorsun. Senin hayattaki tek önceliğin iyi biri olmak. Bunu sadece olmakla bırakmıyor aynı zamanda etrafında iyiliği saçmak istiyorsun. Sen hem düşüncelerin hem davranışların ile iyi birisin. Kimsenin hayatına karışmadığın gibi başkalarının hayatları hakkında da konuşmazsın. Seni ilgilendiren tek şey senin hayatındır. Onun dışında kalan herkes ve her şey senin ilgi alanından da çıkar. Vicdanlı ve merhametli birisin. Bunları en çok sevdiklerine karşı gösterebiliyorsun. Herkesi affedebilir ve hayatında herkese yer açabilirsin. Senin bu dünyaya geliş amacın iyiliği yaymak...
|
iyilik ve kötülük bir savaştır,bu savaşta yanımda olanlara ancak yayarım.

..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|