![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Fatih Terim: Artık kimsenin ne arkasındayım ne de yanındayım
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, BB Erzurumspor maçı sonrasında yaptığı açıklamada, "Sanılmasın ki içeride ve ya dışarıdakilerin niyetlerini, hesaplarını, arkamdan planlarını bilmiyor değilim. Sanılmasın ki farkında değilim, her şeyin farkındayım" dedi. Süper Lig’in 6. haftasında Galatasaray, BB Erzurumspor'u evinde 2-1 mağlup etti. Mücadelenin ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, “Zor bir maç oldu. Kazanacağımız maçları kaybetmek, pandemi döneminde başımıza gelmeyen kalmayan bir ortam olunca oyuncularımız tedirgin, ‘yine mi’ psikolojisi içerisinde. Buna rağmen hafta içinde neler çalıştığımız sahada görüldü. Oyuna hakim de olduk, oyunu kontrol altına da aldık. Topun daha fazla sahibi olduk. Zaman zaman sıkıntı da yaşadık ama baktığımız da genel olarak kazanması gereken takım gibi duruyoruz. 3 puan bize iyi geldi, küçük bir moral oldu. Falcao'yu kaybettiğimize üzgünüz” dedi. Hakemler hakkında değerlendirmelerde bulunan Terim, “Konuştuğum zaman ceza yiyorum çok da adil olmuyor. Anlamadığım bir şey var, bir takım hakemler bize uzun zamandır gelmiyor niye gelmiyor bilmiyorum. Maçımızda kötü yönetim gösterilir tamam, kendi cezasını federasyon veriyor zaten. Biz herkese açığız kimsenin de peşinden gitmiyoruz zaten. Toplam onlarca maç hakem cezaları yediğimiz raporla oldu ama futbol devam ediyor. Her hakemin bize verilmesi doğru bir karadır. Hakem kararları hep tartışılıyor. VAR, var olmak için futbolu var etmek için geldi ama o da sayısal fazlalık, kamera fazlalığı olmasına rağmen şikayetler daha da arttı. Bende VAR'ın olmasından yana oyumu kullanmama rağmen bu gidişle olaylar başka tarafa evrilecek gibi geliyor bana” diye konuştu. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|