Tekil Mesaj gösterimi
Eski 25 Ekim 2020, 18:03   #1
Çevrimdışı
Lilith
Lilith - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
gs Fatih Terim: Artık kimsenin ne arkasındayım ne de yanındayım

Fatih Terim: Artık kimsenin ne arkasındayım ne de yanındayım

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, BB Erzurumspor maçı sonrasında yaptığı açıklamada, "Sanılmasın ki içeride ve ya dışarıdakilerin niyetlerini, hesaplarını, arkamdan planlarını bilmiyor değilim. Sanılmasın ki farkında değilim, her şeyin farkındayım" dedi.





Süper Lig’in 6. haftasında Galatasaray, BB Erzurumspor'u evinde 2-1 mağlup etti. Mücadelenin ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, “Zor bir maç oldu. Kazanacağımız maçları kaybetmek, pandemi döneminde başımıza gelmeyen kalmayan bir ortam olunca oyuncularımız tedirgin, ‘yine mi’ psikolojisi içerisinde. Buna rağmen hafta içinde neler çalıştığımız sahada görüldü. Oyuna hakim de olduk, oyunu kontrol altına da aldık. Topun daha fazla sahibi olduk. Zaman zaman sıkıntı da yaşadık ama baktığımız da genel olarak kazanması gereken takım gibi duruyoruz. 3 puan bize iyi geldi, küçük bir moral oldu. Falcao'yu kaybettiğimize üzgünüz” dedi.

Hakemler hakkında değerlendirmelerde bulunan Terim, “Konuştuğum zaman ceza yiyorum çok da adil olmuyor. Anlamadığım bir şey var, bir takım hakemler bize uzun zamandır gelmiyor niye gelmiyor bilmiyorum. Maçımızda kötü yönetim gösterilir tamam, kendi cezasını federasyon veriyor zaten. Biz herkese açığız kimsenin de peşinden gitmiyoruz zaten. Toplam onlarca maç hakem cezaları yediğimiz raporla oldu ama futbol devam ediyor. Her hakemin bize verilmesi doğru bir karadır. Hakem kararları hep tartışılıyor. VAR, var olmak için futbolu var etmek için geldi ama o da sayısal fazlalık, kamera fazlalığı olmasına rağmen şikayetler daha da arttı. Bende VAR'ın olmasından yana oyumu kullanmama rağmen bu gidişle olaylar başka tarafa evrilecek gibi geliyor bana” diye konuştu.





İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.