Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Sözlük

Forumel Sözlük Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük!


Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük!



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı
Konudaki Cevap Sayısı
7
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
281

Kullanıcı Etiket Listesi

6Beğeniler
  • 1 Post By Freyja
  • 3 Post By Leydihan
  • 1 Post By Mona
  • 1 Post By Leydihan

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 03 Temmuz 2023, 02:36   #1
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

İnsan bu hayatta yaptıklarından değil yapamadıklarından pişman olmalı.
Seviyorsanız zaman kaybetmeden söyleyin
yarın çok geç olabilir.


 
Eski 03 Temmuz 2023, 08:25   #2
Çevrimdışı
Freyja
Freyja - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Ben bunu yaptım red yediğim için içim rahat. O saklıyorsa onun sorunu artık.
 
Eski 03 Temmuz 2023, 11:29   #3
Çevrimdışı
Madeleine
Madeleine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Uygun zamanı bekleyip açılmak da önemli.
Her türlü söylenmeli bence de, en azından belirsizlik ortadan kalkmış olur.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 09 Temmuz 2023, 15:43   #4
Çevrimdışı
Mona
Mona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Bazı şeyleri dile getirebilecek kadar cesurum.
Lamı cimi olan biri olmadım, hiçbir zaman.


Odor maris anima nostra est!
 
Eski 09 Temmuz 2023, 17:04   #5
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Toplum genelinde kadınların bir erkeğe duygularını anlatması yanlış karşılanıyor.. Kaçan kadın, kovalayan erkek anlayışından kaynaklanan tabulardan, kadınların sevdiği erkeğe açılıp ilk adımı atması daha zor bence.. İlişkilerde kadın kovalamaya başladığı an, erkekler kaçar; çünkü kadın flörtöz olunca erkekler tarafından güvenilecek birisi olmuyor.. Türkiye'de genel olarak böyle maalesef. Sevdiğinizi anlayan erkekler sizi elde ettiğini düşünüyor; sırtlan gibi yeni av peşinde koşmaya başladığını görüyorsanız, ilk adımı atmaya da gerek kalmıyor. Pişman olarak o değeri vermeyi de haketmiyorlar.. Tabii her zaman sırtlanlara denk gelmeyebilirsiniz, istisnalar da vardır.. Doğru insan olduğuna eminseniz, duygularınızı açıklamaktan korkmayın, sonunda reddedilmekte var, sevginizin karşılığını alamamakta, hislerinizin karşılığı olup güzel bir aşk yaşamakta..
 
Eski 09 Temmuz 2023, 17:54   #6
Çevrimdışı
Arda
Arda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Seven söyler beklemez


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.




İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 09 Temmuz 2023, 19:43   #7
Çevrimdışı
Mona
Mona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Alıntı:
İlk gönderen: Leydihan İletiyi Görüntüle
Toplum genelinde kadınların bir erkeğe duygularını anlatması yanlış karşılanıyor.. Kaçan kadın, kovalayan erkek anlayışından kaynaklanan tabulardan, kadınların sevdiği erkeğe açılıp ilk adımı atması daha zor bence.. İlişkilerde kadın kovalamaya başladığı an, erkekler kaçar; çünkü kadın flörtöz olunca erkekler tarafından güvenilecek birisi olmuyor.. Türkiye'de genel olarak böyle maalesef. Sevdiğinizi anlayan erkekler sizi elde ettiğini düşünüyor; sırtlan gibi yeni av peşinde koşmaya başladığını görüyorsanız, ilk adımı atmaya da gerek kalmıyor. Pişman olarak o değeri vermeyi de haketmiyorlar.. Tabii her zaman sırtlanlara denk gelmeyebilirsiniz, istisnalar da vardır.. Doğru insan olduğuna eminseniz, duygularınızı açıklamaktan korkmayın, sonunda reddedilmekte var, sevginizin karşılığını alamamakta, hislerinizin karşılığı olup güzel bir aşk yaşamakta..
Şu kaçan kovalanır olayı
bana mantıksız geliyor.
Kedi ve fare miyiz?

Toplum konusunda söylediklerine
hak vermek durumundayım.
Üzülerek söylüyorum,
ataerkil egomanyası altındayız.
Maalesef ki hislerini ve
düşüncelerini net bi' şekilde
dile getiren kadınlar,
düz ve hiçbir farkı olamayan
erkekler tarafından "cepte"
ve ulaşılabilir görülebilir.
Ulaşılamaz olmak iyidir ama bu asla vandal
ve belirsizce davranmak demek değildir.
Bu ayrımı çözümlemekse herkesin harcı değil.
Bi' insanın hislerini en saf ve katıksız hâli ile
dile getirmesi onu flörtöz biri yapmaz...
Her önüne gelenle flört eden biriyse,
onunki zaten sevgisini beyan etmek
değil, keşif arayışında olmaktır...
İtiraf edemeyecek kadar basiretsiz
olmaktansa, belirsizlikleri ve soru
işaretlerini ortadan kaldırmak adına
cesur ve net davranmayı tercih ederim.
Karşımdaki değmiyorsa da mühim değil.
Hayatımdan bi' belirsizliği çıkarmış olurum.
Bu yüzden yaptığım şey, beni pişman etmez.

Ortadoğu'da rota yeniden
çizilmeli mi Leydiciğim?





Odor maris anima nostra est!
 
Eski 09 Temmuz 2023, 21:53   #8
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sevdiğine Sevgini Söyleyememiş Olma Pişmanlığı

Alıntı:
İlk gönderen: Mona İletiyi Görüntüle
<b>


Şu kaçan kovalanır olayı
bana mantıksız geliyor.
Kedi ve fare miyiz?

Toplum konusunda söylediklerine
hak vermek durumundayım.
Üzülerek söylüyorum,
ataerkil egomanyası altındayız.
Maalesef ki hislerini ve
düşüncelerini net bi' şekilde
dile getiren kadınlar,
düz ve hiçbir farkı olamayan
erkekler tarafından "cepte"
ve ulaşılabilir görülebilir.
Ulaşılamaz olmak iyidir ama bu asla vandal
ve belirsizce davranmak demek değildir.
Bu ayrımı çözümlemekse herkesin harcı değil.
Bi' insanın hislerini en saf ve katıksız hâli ile
dile getirmesi onu flörtöz biri yapmaz...
Her önüne gelenle flört eden biriyse,
onunki zaten sevgisini beyan etmek
değil, keşif arayışında olmaktır...
İtiraf edemeyecek kadar basiretsiz
olmaktansa, belirsizlikleri ve soru
işaretlerini ortadan kaldırmak adına
cesur ve net davranmayı tercih ederim.
Karşımdaki değmiyorsa da mühim değil.
Hayatımdan bi' belirsizliği çıkarmış olurum.
Bu yüzden yaptığım şey, beni pişman etmez.

Ortadoğu'da rota yeniden
çizilmeli mi Leydiciğim?



</b>
Kesinlikle çok haklısın. Bende bu durumdan hoşnut olmadığım için rahatsızlığımı dile getiriyorum.

Maalesef bizim toplumumuzda iki yüzlülük var.. Başka ülkedeki kadınların Türk erkekleriyle rahat iletişim kurmaları yadırganmıyor ama bir Türk kızı tarafından reddedildiklerinde Türk kızları egolu oluyor... Sevgisini söyleyen kadınlara ise flörtöz damgası vuruyorlar. Bizim insanımız başkasına Avrupalı, kendinden olana Orta Doğulu kafasıyla yaklaşıyor..

Ataerkil toplum yapısını da değiştirmek istiyorsak sığ düşünce yapısına sahip kötü erkeklere değer vermezsek toplumda önemli oldukları algısına kapılmazlar; hiç olmazsa kendilerini biraz olsun eğitirler..

Şahsen böyle kişilere aşık olmam çok zor, farz-ı misal aşık oldum aşkından ölmeyi, asla da açılmamayı tercih ederim...

Ön yargıların olmadığı, eşitliğin olduğu bir yer bulalım, dünyadan uzak Monacığım.

 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 19:42.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum