Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Erkekçe > Erkekçe Genel

Erkekçe Genel Erkeklere özel, bütün genel konuların paylaşıldığı bölüm.


Her Bahar Aşık Olma Sorunsalı

Erkeklere özel, bütün genel konuların paylaşıldığı bölüm.



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Her Bahar Aşık Olma Sorunsalı
Konudaki Cevap Sayısı
2
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
462

Kullanıcı Etiket Listesi

4Beğeniler
  • 2 Post By Leydihan
  • 1 Post By Sürmenaj
  • 1 Post By Dea Dia

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 11 Ekim 2021, 18:23   #1
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Her Bahar Aşık Olma Sorunsalı

Her Bahar Aşık Olma Sorunsalı




Şimdi bu adam buna neden sorun dedi ki diye düşünenleriniz olabilir. Benim derdim aşık olmakla, aşık olanla değil. Bunu adeta bir federasyon yönetiyormuş gibi sezonlara bölenlerle. Yoksa biliyorsunuz; gerekirse deplasmanına giderim, galibiyeti de alır dönerim. Ama sezonluk aşk işçisi de olmayalım a dostlar...

Bahar aylarına böyle bir misyon verilmesi kaçıncı yüzyıla dayanıyor bilmiyorum ama o tüm kafiyeli laf salataları gibi 80’lerin başında duymaya başladığımız “Nisan-mayıs ayları, gevşer gönül yayları” deyişinden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı bence. Her yıl konu hakkında bir sürü insan; hormonları, güneşin konumunu, polenleri ve modayı kullanarak böyle bir algı yaratmaya başladı. Bütün kış ayılar gibi uykuya yatıyormuşuz da, kalkar kalkmaz çiftleşmemiz gerekiyormuş gibi bir belgesel kurgusunun içinde buluyoruz kendimizi; “Bahar geldi, birini bulursun artık...” İnsanlar yaklaşık bir ay boyunca her gün etrafınıza bir kamyon karşı cins bırakılıyormuş gibi bir moda sokuyorlar sizi. Oysa şehre hâlâ güzel film gelmiyorsa ve bir kediniz bile yoksa iklimin değişip Akdeniz olması, sizin için pek bir şey değiştirmiyor.

Destekçileri
Bu teorinin en büyük destekçisi üniversitelerin bahar şenlikleridir. Tüm kış boyunca en fazla yurtta su ısıtıcısıyla flörtleşebilen bünyeler için bu şenlikler gerçekten büyük fırsattır. Herkes kendini 1970’lerde bir Woodstock festivalinde gibi hisseder. İlk gün çimlerin üzerinde, genelde üçerli gruplar halinde oturmuş kız gruplarından birindeki yuvarlak gözlüklü kıza tutulur ve festival boyunca etrafında dolaşmak suretiyle 10 km kadar yol yaparsın. Genellikle o kızın başka bir üniversitede sevgilisi olduğunun bir şekilde öğrenilmesiyle sonuçlanan bu hikayeler hepimizin başına gelmiştir. Ama okul kapanana kadar senin için yeni bir sıfat belirmiştir hayatında ve artık şöyle cümlelerin olacaktır: “Yemek sırasında şenliklerdeki kızı gördüm.” Bir ay sonra ne şenlik kalır, ne de kızı gördüğündeki heyecan... Zaten finaller başlıyor, ne kızı?

Meteorolojik etki ve buna bağlı moda etkisi
Teorinin başka bir dayanağı da gardırobumuzda yaşadığımız değişim. Kış boyunca çıplak gözle izlenebilen sıkıcı renklerdeki giyim kuşamdan (çıplak gözle izlenemeyen içlik vs. gibi konulara değinmiyorum) kurtulmanın, insanların hissiyatını körüklediği anlatılır hep. Kış boyunca boğazlı kazağın üzerinde iki adet göz şeklinde gördüğünüz bir kadını birdenbire badi giymiş halde görünce tanımamak, tanısan da davranış bozukluğu sergilemek doğal tabii. Ama sırf tekstil algısı değişti diye de kimseye âşık olunmaz gibi geliyor bana. Ha, tetikliyor mudur? Tetiklemese bu kadar değişim yaşanmazdı herhalde koca moda sektöründe. Her yıl dua ediyorum o değişim bize garip garip şeyleri moda diye göstermez inşallah diye ama illa kötü bir akıma denk geliyoruz. Bu yıl da terlik mevzusu var, epey tartışılır bence.

Hiç mi olmayalım?
“Öyle bir portre çizdin ki, baharda asla âşık olmamak lazım adeta” diyenler olacaktır; son bölümü de onları rahatlatmak amacıyla yazıyorum. Karşınıza uygun birinin çıkması için herhangi bir tarihe saplanmamak lazım diyorum ben. Beklentiyi belli bir döneme yoğunlaştırmak, insanların diğer dönemlerde kişisel bakımından tutun da psikolojik durumlarına kadar birçok farklılık yaşamasına neden oluyor. Bütün kış Kaptan Mağara Adamı gibi gezip, baharda Hababam Sınıfı’ndaki Ferit gibi olup yazın da üç aydır adada yaşayan bir Survivor yarışmacısı gibi dağılan insanlar var. Benim derdim bunlarla sevgili okur. Sonuçta seni Ferit’ken görse çocuklarına isim düşünecek kadın, Kaptan Mağara Adamı’yken gördüğü için aranızda hiçbir şey olmayabiliyor. İnsan dört mevsim umutlu olmalı. Hatta belki bahar şenliğindeki kız sevgilisinden ayrılmıştır, git yanına otur bence...

Alıntıdır.



 
Eski 29 Ekim 2021, 19:23   #2
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Her Bahar Aşık Olma Sorunsalı

Aşkın mevsimi mi olurmuş. Her mevsim aşık oluyorlar zaten. (:
 
Eski 30 Ekim 2021, 00:05   #3
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Her Bahar Aşık Olma Sorunsalı

Aşk değildir o.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 21:29.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum