![]() |
|
||||||
| Forumel Kafe Seviye ve saygı sınırları çerçevesi korunduğu sürece her türlü paylaşımın serbest olduğu bölgedir. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Aşık Olmaktan Korkuyor musunuz?
|
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Sonuç |
|
|
#3 |
|
Çevrimiçi
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Hayır korkmuyorum..
![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
|
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Sonuç Ne çok sakin birisiniz ne asabi. Doğru kelimeleri bulmakta güçlük çekmediğiniz için sesinizi yükseltmeye ihtiyaç duymazsınız. Size göre her sorunun bir çözümü vardır, sadece sakince düşünmek gerekir. Muhtemelen ilişkilerinizi de genellikle bu şekilde mantık çerçevesinde yaşadınız. Aşk olarak tanımlayabileceğiniz belki bir-iki ilişkiniz oldu ve belki bu ilişkiler makul hareket etmeye odaklı olduğunuzdan bitti. Aşık olmaktan korkmuyorsunuz, sadece rutininizi değiştirmek zorunda kalmak sizi huzursuz ediyor. Biraz yeni heyecanlara açık olmayı deneyebilirsiniz.
![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Bir tek ben mi korktum be harbiden çok korkunç Yaşadıklarınız sizi hırpalamışa benziyor. Genellikle ilişkileriniz hayal kırıklığı ile sonuçlanmış ve giden çoğu kez karşı taraf olmuş. Aşkı tatmışsınız ve ne kadar güzel, ayakları yerden kesen bir duygu olduğunu biliyorsunuz. Ancak bitmesi halinde size hissettireceklerini artık kaldıramayacağınızı düşünüyorsunuz. Aşık olmaktan çok korkuyorsunuz. En çok da sizin hatırlamanız gerek: Aşk ne kovalanır ne de ondan kaçılır. Bir gün sizi bulur ve onu yaşamaktan başka seçeneğiniz olmaz. Aşık olmaktan korkmayın, hayat kısa, onun sunduğu duygunun da tadını çıkarmayı bilin. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Sonuç
Ne çok sakin birisiniz ne asabi. Doğru kelimeleri bulmakta güçlük çekmediğiniz için sesinizi yükseltmeye ihtiyaç duymazsınız. Size göre her sorunun bir çözümü vardır, sadece sakince düşünmek gerekir. Muhtemelen ilişkilerinizi de genellikle bu şekilde mantık çerçevesinde yaşadınız. Aşk olarak tanımlayabileceğiniz belki bir-iki ilişkiniz oldu ve belki bu ilişkiler makul hareket etmeye odaklı olduğunuzdan bitti. Aşık olmaktan korkmuyorsunuz, sadece rutininizi değiştirmek zorunda kalmak sizi huzursuz ediyor. Biraz yeni heyecanlara açık olmayı deneyebilirsiniz. Testin sonucunda ziyade aşık olmaktan korkmuyorum aksine aşık olmak istiyorum ama olamıyorum. Birinden aşık derecesinde hoşlanıyorum 1 hafta sonra başka birini görüp diğerini unutup ondan hoşlanmaya başlıyorum bu böyle devam ediyor sürekli malesef |
|
|
#9 |
|
Çevrimiçi
|
Yaşadıklarınız sizi hırpalamışa benziyor. Genellikle ilişkileriniz hayal kırıklığı ile sonuçlanmış ve giden çoğu kez karşı taraf olmuş. Aşkı tatmışsınız ve ne kadar güzel, ayakları yerden kesen bir duygu olduğunu biliyorsunuz. Ancak bitmesi halinde size hissettireceklerini artık kaldıramayacağınızı düşünüyorsunuz. Aşık olmaktan çok korkuyorsunuz. En çok da sizin hatırlamanız gerek: Aşk ne kovalanır ne de ondan kaçılır. Bir gün sizi bulur ve onu yaşamaktan başka seçeneğiniz olmaz. Aşık olmaktan korkmayın, hayat kısa, onun sunduğu duygunun da tadını çıkarmayı bilin.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
|
Sonuç
Ne çok sakin birisiniz ne asabi. Doğru kelimeleri bulmakta güçlük çekmediğiniz için sesinizi yükseltmeye ihtiyaç duymazsınız. Size göre her sorunun bir çözümü vardır, sadece sakince düşünmek gerekir. Muhtemelen ilişkilerinizi de genellikle bu şekilde mantık çerçevesinde yaşadınız. Aşk olarak tanımlayabileceğiniz belki bir-iki ilişkiniz oldu ve belki bu ilişkiler makul hareket etmeye odaklı olduğunuzdan bitti. Aşık olmaktan korkmuyorsunuz, sadece rutininizi değiştirmek zorunda kalmak sizi huzursuz ediyor. Biraz yeni heyecanlara açık olmayı deneyebilirsiniz. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|