06 Ekim 2022, 08:34
|
#3
|
|
Çevrimiçi
windflower
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Aşık Olmaktan Korkuyor musunuz?
Sonuç
“Her şey kontrolüm altında!” Sloganınız bu olsa gerek. Baskın karakterinizden ötürü, ilişkilerinizde de baskın taraf hep siz oldunuz. Siz istediniz başladı, sizin istediğiniz gibi devam etti, siz istediğiniz zaman da bitti. Sizin için bir ilişkiye başlamak çok zor değil, doğrusu bitirmek de o kadar zor değil. Aşık olmaktan korkmuyorsunuz, ama dikkat edin, belki de bugüne kadar gerçek aşkı tatmadınız ve bu yüzden her şey gibi onu da kontrol edeceğinizi sanıyorsunuz.
Hiç umrumda değil kontrol altına almaya çalışmam ben kimseyi. Çünkü bunun bana yapılmasını istemiyorum. Herkes hürdür.
|
|
|
|