Cevap: Aşık Olmaktan Korkuyor musunuz?
Sonuç
Ne çok sakin birisiniz ne asabi. Doğru kelimeleri bulmakta güçlük çekmediğiniz için sesinizi yükseltmeye ihtiyaç duymazsınız. Size göre her sorunun bir çözümü vardır, sadece sakince düşünmek gerekir. Muhtemelen ilişkilerinizi de genellikle bu şekilde mantık çerçevesinde yaşadınız. Aşk olarak tanımlayabileceğiniz belki bir-iki ilişkiniz oldu ve belki bu ilişkiler makul hareket etmeye odaklı olduğunuzdan bitti. Aşık olmaktan korkmuyorsunuz, sadece rutininizi değiştirmek zorunda kalmak sizi huzursuz ediyor. Biraz yeni heyecanlara açık olmayı deneyebilirsiniz.
Testin sonucunda ziyade aşık olmaktan korkmuyorum aksine aşık olmak istiyorum ama olamıyorum. Birinden aşık derecesinde hoşlanıyorum 1 hafta sonra başka birini görüp diğerini unutup ondan hoşlanmaya başlıyorum bu böyle devam ediyor sürekli malesef
|