Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forum Yarışmaları

Forum Yarışmaları Forumel yönetimi tarafından düzenlenen yarışma etkinliklerine ulaşabileceğiniz bölüm.


Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Forumel yönetimi tarafından düzenlenen yarışma etkinliklerine ulaşabileceğiniz bölüm.



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama
Konudaki Cevap Sayısı
24
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
1956

Anket Sonuçlarını Görüntüle: En güzel kedi yarışması oylama
1. Aday 1 4.00%
2. Aday 6 24.00%
3. Aday 0 0%
4. Aday 0 0%
5. Aday 2 8.00%
6. Aday 8 32.00%
7. Aday 2 8.00%
8. Aday 1 4.00%
9. Aday 1 4.00%
10. Aday 0 0%
11. Aday 0 0%
12. Aday 4 16.00%
Oy Verenler: 25. Bu ankette oy kullanamazsınız

Kullanıcı Etiket Listesi
AlgoS, Arthur, Atlas, Dea Dia, DieseL, Eru, Fearless, Freyja, Gece, Heavenly, Kafein, Lews Therin, Mellifluous, Mezarkabul, Mia, Mucizem, MYNAK, Narsinha, nesimsek, Nichts, Nur34, Oktayy, Reyhan, Sindy, Strelok

30Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 04 Haziran 2022, 22:08   #1
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama




Merhaba arkadaşlar;


Yarışmamızda makul katılan sayısına ulaştığımız için oylamamız başlamıştır.

Güzel ama biraz zor yarışma olacağa benziyor çünkü adaylarımızın hepsi birbirinden güzel. Şimdiden başarılar dilerim.

Kurallarımız gereği yarışmaya katılanlar kendilerine oy kullandıklarında diskalifiye edilecektir.



12 Haziran 2022 tarihinde oylama bitecektir.





Adaylarımız

1. Aday;



Hiç bir şey yavru bir kediden daha oyuncu olmaz demişler lakin ben ciddi bir yavruyum ne kadar poncik poncik baksam da ciddiyetimi daima korurum o yüzden sizlerin de ciddiyetle oylarınızı bana vermenizi rica ederim...







2. Aday;



Yaramazlık için çıktığımı düşünmeyin havalar çok sıcak.. ''Koş Sevim koş!'' diyen sahibimi beklerken hava alıyorum.. Çünkü ben akıllı bir kediyim..
Daima akıllılar kazanır demişler o yüzden güzel oylarınızı bekliyorum..






3. Aday;



Bir kedi onu ne zaman çağırırsanız yanınıza gelir tabi eğer yapacak daha iyi bir şeyi yoksa demişler boşuna dememişler bunu benim yapacak daha önemli işlerim var o yüzden yormayın da oyunuzu bana kullanın ve geçin lütfen patimi çaktırmayın haa..





4. Aday;



İnsanların beni sevip sevmediğini daima anlarım lakin bu durumla ilgili bir şey yapacak kadar önemsemiyorum açık havanın tadını çıkartıyorum önümde durmayın manzaramı da bozmayın lütfen oylarınızı bana verin..






5. Aday;



Ben küçük bir tüy yumağıyım yaramazlık yapmayı da cok severim size böyle boncuk boncuk bakarak bütün duygularımı boşalttığımı ve de her miyav deyişimle sevgimi söylediğini bilmenizi isterim o yüzden de kalbinizden gelen güzel oylarınızı bana vereceğinizi de bilirim...





6. Aday;



Ben temkinli bir kediyim bir kere ne yapıyorsunuz orada hiii ne isler karıştırıyorsunuz.. Eger ki tehlikeli bir şeyse bende gelebilirim miyim adrenalini severim sadece temkinli olduğum icin tehlike aninda sezdiklerimle önce kaçıp sonra savunmaya geçerim. Heyecan için herseyi de yaparım... Hayatıniz da heyecan arıyorsaniz oylar bana....






7. Aday;



Kediler gösterişli bir imparatorluğun tebaası olmayan tek imparatordur bana oy vermeyenin vurun başını..






8. Aday;



Kedileri sevmeyenler, işkence edenler ve nefret edenler ben kavgacı bir kediyim ve sizlere diyorum bana oy vermeyenler bir sonraki hayatlarına fare olarak geri döneceklerdir ve de benim yemeyim olacaklardır hahaha...







9. Aday;



Aslandan daha güzel tüylerim güneş ışığı ile parildar güzelliğimi görmeyen gözler ise kendini kör olarak nitelendirirler ben ki afroditten daha güzelim ... Ayrıca bana göre bir benimle yaşamanın keyiflerinden biri de keyfin gerçek anlamına uygulamalı olarak şahit olmaktır bu yüzden de yarışmanın en birincisiyim o yüzden kör olmayın diyorum sevgi ile oylarınızı bekliyorum...








10. Aday;




Eğer bir odanın bir köşesine tek bir gün ışığı vuruyorsa emin olabilirsiniz ki o ışığın altına çoktan uzanmışımdır ve unutmayın ki uyuyan bir kedi kusursuz güzelliğin ta kendisidir o yüzden güzellik uykumu bölmeyin bir ara katılırım size...






11. Aday;





Zorla getirdiniz beni buraya ne yani sadece oy için mi biliyorum hayranlık uyandiran bir kediyim ve hayran kalmamızın sebebi de anlıyorum ne yaparsam yapayım ya da ne yapıyor görünsem görüneyim her zaman muzaffer çıkarım o yüzden oylarınızı hakkını vereceğim..





12. Aday;




İki kedi bir aslana pes dedirtir o yüzden ayrılmaz ikiliyiz pek de sevimliyiz. Sevginin en güzel halini sizlere bizler anlatırız o yüzden birbirimizin değerini bilirken bile ayrılmayız oylarınızı sevgiyle verin..




 
Eski 05 Haziran 2022, 02:10   #2
Çevrimdışı
Narsinha
Narsinha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

6 numaraya verdim oyumu, başarılar.
 
Eski 05 Haziran 2022, 02:13   #3
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Oyy tiplerini yerim hepsi birbirinden güzel


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 05 Haziran 2022, 02:14   #4
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

12 numaradakiler nasıl da sarılmışlar öyle. Yerimmm.
Başarılar herkese.
 
Eski 05 Haziran 2022, 02:20   #5
Çevrimdışı
Eru
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Vay arkadaş 12 tane insan 13 farklı kedinin fotoğrafını attı buraya he mi?

Bebiş olan kedilere bittim ben. Konuya kalbimi bırakıp gidiyorum. Başarılar.
 
Eski 05 Haziran 2022, 02:21   #6
Çevrimdışı
Arthur
Arthur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Oyumu kullandım , katılan arkadaşlara başarılar dilerim.
 
Eski 05 Haziran 2022, 02:25   #7
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Hepsi birbirinden güzel ama 3 kediyi şahsına münhasır buldum.
 
Eski 05 Haziran 2022, 05:59   #8
Çevrimdışı
Mezarkabul
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Seçim yapmak çok zor. Hepsi de çok güzel.

Forumel.com

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
 
Eski 05 Haziran 2022, 06:47   #9
Çevrimdışı
Nichts
Nichts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Ben olsam hepsini oy veririm ama,. maalesef tek bir kediye oy vermek lazım. Oyun 6. Adaya olsun.

Not; Yarışma görseli güzel olmuş, elinize sağlık.
 
Eski 05 Haziran 2022, 08:02   #10
Çevrimiçi
windflower
windflower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama

Camdaki dosta verdim puanımı, patilerini ısırdığım, başarılar herkese.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 22:30.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum