![]() |
|
||||||
| Forum Yarışmaları Forumel yönetimi tarafından düzenlenen yarışma etkinliklerine ulaşabileceğiniz bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Sonuç
Ben temkinli bir kediyim bir kere ne yapıyorsunuz orada hiii ne isler karıştırıyorsunuz.. Eger ki tehlikeli bir şeyse bende gelebilirim miyim adrenalini severim sadece temkinli olduğum icin tehlike aninda sezdiklerimle önce kaçıp sonra savunmaya geçerim. Heyecan için herseyi de yaparım... Hayatıniz da heyecan arıyorsaniz oylar bana.... ![]() İkincimiz en güzel kedimiz 2. numaralı @Dea Dia'nın kedisi ![]() Yaramazlık için çıktığımı düşünmeyin havalar çok sıcak.. ''Koş Sevim koş!'' diyen sahibimi beklerken hava alıyorum.. Çünkü ben akıllı bir kediyim.. Daima akıllılar kazanır demişler o yüzden güzel oylarınızı bekliyorum.. ![]() Üçüncümüz 12 numaralı adayımız @Yazgı'nın kedisi seçilmiştir. İki kedi bir aslana pes dedirtir o yüzden ayrılmaz ikiliyiz pek de sevimliyiz. Sevginin en güzel halini sizlere bizler anlatırız o yüzden birbirimizin değerini bilirken bile ayrılmayız oylarınızı sevgiyle verin.. Diğer adaylarımız; 1. Aday; @Sindy ![]() Hiç bir şey yavru bir kediden daha oyuncu olmaz demişler lakin ben ciddi bir yavruyum ne kadar poncik poncik baksam da ciddiyetimi daima korurum o yüzden sizlerin de ciddiyetle oylarınızı bana vermenizi rica ederim... ![]() 3. Aday; @Freyja. ![]() Bir kedi onu ne zaman çağırırsanız yanınıza gelir tabi eğer yapacak daha iyi bir şeyi yoksa demişler boşuna dememişler bunu benim yapacak daha önemli işlerim var o yüzden yormayın da oyunuzu bana kullanın ve geçin lütfen patimi çaktırmayın haa.. ![]() ![]() 4. Aday; @Gece ![]() İnsanların beni sevip sevmediğini daima anlarım lakin bu durumla ilgili bir şey yapacak kadar önemsemiyorum açık havanın tadını çıkartıyorum önümde durmayın manzaramı da bozmayın lütfen oylarınızı bana verin. ![]() ![]() Ben küçük bir tüy yumağıyım yaramazlık yapmayı da cok severim size böyle boncuk boncuk bakarak bütün duygularımı boşalttığımı ve de her miyav deyişimle sevgimi söylediğini bilmenizi isterim o yüzden de kalbinizden gelen güzel oylarınızı bana vereceğinizi de bilirim... ![]() 7. Aday; @Mariela ![]() Kediler gösterişli bir imparatorluğun tebaası olmayan tek imparatordur bana oy vermeyenin vurun başını.. ![]() ![]() Kedileri sevmeyenler, işkence edenler ve nefret edenler ben kavgacı bir kediyim ve sizlere diyorum bana oy vermeyenler bir sonraki hayatlarına fare olarak geri döneceklerdir ve de benim yemeyim olacaklardır hahaha... ![]() ![]() Aslandan daha güzel tüylerim güneş ışığı ile parildar güzelliğimi görmeyen gözler ise kendini kör olarak nitelendirirler ben ki afroditten daha güzelim ... Ayrıca bana göre bir benimle yaşamanın keyiflerinden biri de keyfin gerçek anlamına uygulamalı olarak şahit olmaktır bu yüzden de yarışmanın en birincisiyim o yüzden kör olmayın diyorum sevgi ile oylarınızı bekliyorum.. ![]() 10. Aday; @Reyhan ![]() Eğer bir odanın bir köşesine tek bir gün ışığı vuruyorsa emin olabilirsiniz ki o ışığın altına çoktan uzanmışımdır ve unutmayın ki uyuyan bir kedi kusursuz güzelliğin ta kendisidir o yüzden güzellik uykumu bölmeyin bir ara katılırım size... ![]() 11. Aday; @sırçafanus ![]() Zorla getirdiniz beni buraya ne yani sadece oy için mi biliyorum hayranlık uyandiran bir kediyim ve hayran kalmamızın sebebi de anlıyorum ne yaparsam yapayım ya da ne yapıyor görünsem görüneyim her zaman muzaffer çıkarım o yüzden oylarınızı hakkını vereceğim.. *** Katılan ve destek veren herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederiz. ![]() |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
Güzel bir yarışma oldu tebrikler @heLen
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
@heLen Tebrikler kuzum benim
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|