![]() |
|
||||||
| Forum Yarışmaları Forumel yönetimi tarafından düzenlenen yarışma etkinliklerine ulaşabileceğiniz bölüm. |
| ||
| Anket Sonuçlarını Görüntüle: Forumel.com - En Güzel Avatar Yarışması - OYLAMA | |||
| 1. Avatar |
|
1 | 6.25% |
| 2. Avatar |
|
2 | 12.50% |
| 3. Avatar |
|
1 | 6.25% |
| 4. Avatar |
|
6 | 37.50% |
| 5. Avatar |
|
0 | 0% |
| 6. Avatar |
|
1 | 6.25% |
| 7. Avatar |
|
0 | 0% |
| 8. Avatar |
|
1 | 6.25% |
| 9. Avatar |
|
4 | 25.00% |
| Oy Verenler: 16. Bu ankette oy kullanamazsınız | |||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Forumel.com - En Güzel Avatar Yarışması - OYLAMA
![]() Merhaba arkadaşlar; En güzel avatar yarışması oylamasını başlatıyoruz. Kurallar; -Yarışmaya katılanlar kendilerine oy veremez. - Kendinize verdiğiniz oylar, geçersiz sayılacak. - Oylama 16.11.2020 tarihine kadar devam edecektir. 1. Avatar - @KeReM @ ![]() 2. Avatar @HUNTER47 ![]() 3. Avatar @Kaf Dağı ![]() 4. Avatar @Zeytin ![]() 5. Avatar @Reyhan ![]() 6. Avatar @Mezarkabul ![]() 7. Avatar @Jön TüRk ![]() 8. Avatar @Mor Anne4 ![]() 9. Avatar @Dea Dia ![]() Bol Şanslar. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. Konu Dea Dia tarafından (09 Kasım 2020 Saat 15:09 ) değiştirilmiştir. Sebep: Güncellendi. |
|
|
#3 |
|
Çevrimiçi
|
Neye 9?
1. 2. 3. 4. 5. .... Şeklinde oylama yapılacak. Bu mesaj daha sonra silinecek. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
|
Kurallar belli, "0" kullanılamıyor. Bir kere kullandığın puanı bir daha kullanamazsın. Oylama yapmak istemiyorsan, katılmak zorunda değilsin. Bu şekilde oylama kurallara uygun değil.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
8 numara 10 puan veriyorum.
Hoşuma gitti. ^^:kelebek; |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Tek bir avatara değil, her avatara ayrı ayrı puan veriyoruz.
SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi ![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
1. Avatar - @KeReM @ - 6 Puan
2. Avatar @HUNTER47 - 7 Puan 3. Avatar @Kaf Dağı - 8 Puan 4. Avatar @Zeytin - 10 Puan 5. Avatar @Reyhan - 3 Puan 6. Avatar @Mezarkabul - 0 Puan (Kendi avatarıma puan veremiyormuşum.)7. Avatar @Jön TüRk - 9 Puan 8. Avatar @Mor Anne4 - 4 Puan 9. Avatar @Dea Dia - 5 Puan Sevgili arkadaşlar bu şekilde oyluyoruz. Tek avatara puan verip geçmek yok. Öyle olsaydı anket açardık zaten... ![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
1 - 3 puan
3- 4 puan 5- 3 puan 6- 5 puan 8- 7 puan 9- 5 puan Dİğerlerine oy vermiyorum veya 0 puan. Türk bayraklı veya Atatürklü profillerin yarışmada olması bence haksız rekabet olur. Milli duygulardı vs. Ondan oylamıyorum (: |
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
|
1- 4 puan
2-2 puan Milli duygularımı alamazsın gösteriş bayrak super lakin efekt vs olsa gif olarak olabilir 3- Kendime 0 veriyom ![]() 4-3 puan az daha efekt verilebilirdi 5-6 puan sefiyom bu tarz gifleri ![]() 6-9 puan veriyom (10 niye değel benim nick yazmıyo )7-3 puan Gene beni kandırcadınız demi ![]() 8- 8 puan bu kız çokaşık 9- 8 puan Bu kız açık renk kullandığında bende 10 alcak
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|