Seninle ilk tanıştığımız 2017 yılının son aylarında ve 2018'de aslında yönetiminin başında bulunduğun platformda sıradan bir üye olarak takılmak bile ayrı bir huzurdu. Kendi projelerim, teknik yöneticilik yaptığım yerler derken insan bazen sorumluluk almadan yalnızca sosyal medya gibi kullanabileceği, ancak yönetiminden ve adaletinden zerrece kuşku duymayacağı da bir yer arıyor. Başarılı ve fakat hırslara kapılmamış, şu kadar hitimiz varın hesabını yapmayan; olduğu gibi olan, riyayı etrafında barındırmayan. İşte sen bunu tüm gerçekliğiyle sunuyordun. Ancak tıynetsiz bir insanın, hayal dünyasında yaşayan ve tasavvurlarını gerçekmiş gibi zanneden normalde psikiyatri kliniğine yönlendirilip ilaç tedavisine başlaması gereken bir ne olduğu belirsiz hasta ruhlunun sabote çabaları yüzünden biraz ara verdik diyelim. Hoş, yüzüme karşı yalakalıkta sınır tanımayıp; ben vBulletin'i senden öğrendim diye sevinç naraları atan, kimlikte aramızda 2 yaş olmasına rağmen sen yaşça değil vasıfça benim abimsin diyen insan müsveddesinin bu beyhude telaşını hoş karşıladım. Bazı niteliklerin ve kişisel özelliklerin kendisinde barınmadığının da gayet bilincinde olduğundan kendinden yüksekte ve ileride olanı kıskanıp, dediğim aslında olmayan şeyleri hayal dünyasında oluyormuş gibi algılayış biçimindeki kopukluktan dolayı varsayarak kendi ezikliğini baskılamak için bu kaygılara kapılması O'nun açısından bakıldığında normal bir tezahürdü. Neyse, geldi geçti. Gönül isterdi ki Forumel'in öncülü olan dönemdeki verileri kurtaralım, ama her ne olursa olsun, kim olursa olsun böyle bir tıynetsizle bile karşı karşıyayken bizim olmayana el koymak burada bulunan insanların kalitesine yakışmazdı. Bu nedenle @
Dea Dia'da ve @
Mezarkabul'de cPanel erişimi hâlâ olmasına karşın yedeği çekmeyip burayı sıfırdan kurduk. Bence iyi de oldu, konu içeriğinde belirtildiği gibi tamamen tertemiz, yepyeni, bembeyaz bir sayfa açıldı ve 1 yılda böyle kirli oyunların, ihanet veya literatürdeki karşılığına tekabul edecek herhangi bir sözcüğün değil; aile ortamının, sıcaklığın, huzurun daim kılındığı bu platforma nakış nakış emekler işlenerek şu anki duruma geldi. Bu tertemiz, bembeyaz sirayeti bence kalbindeki olan berraklığın bir yansıması @
Dea Dia. ^^
Yeni yaşın kutlu olsun Forumel, hep beraber nice güzel mutluluğu hep paylaşarak kaliteli vakit geçirebilmeyi ve geçirdiğiniz vakte kalite katabildiğimiz için de ayrıca mutlu olmayı umarım.
Dip Not: Geçen yıl açılış konusunda da söylemiştim; burada kendi beceriksizliği yüzünden session tablosunu bozup forum saldırı aldı gibi yalanların ardına saklanan bir teknik yönetici değil, her daim emeklerinizi ve forumu koruyan bir teknik yönetici göreceksiniz. Nitekim, bu 1 yıl içerisinde tek satır veri kaybı yaşanmadan yıl dönümümüzü kutluyor oluşumuz da ayrı güzel ve mutluluk verici. Daim olsun!