Cevap: Forumel.com 1. Yılı Kutlu Olsun
Vayyy br zaman ne çabuk geçiyormuş.
Haziranda grlmiştim buraya ce o gündrn beri baya yol kat edildi.
Bu foruma belki arada uğruyor gibi dursamda
İnsanları çok iyi
Ki ben sizlerin hiç birini başka platfotmlarda görmemiştim.
Burada bir anda içinize aldınız.
Sanki yıllardır tanıyormuşcasına sohbet ettiniz.
Bunu kolay kolay her yerde bulamazsınız.
Kuruluşunda emeği geçen herkesi tebrik ederim.
Çok güzrl bir site açtınız.
Daha nice nice yaşlaraa fe :tesekkurler:

.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
.
|