Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Yaşam > Aşka Dair

Aşka Dair Aşka dair şiirler, anlamlı yazılar..


Yüzünde Uçurumlar Var. | MorAnne 4

Aşka dair şiirler, anlamlı yazılar..



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Yüzünde Uçurumlar Var. | MorAnne 4
Konudaki Cevap Sayısı
124
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
44452

Kullanıcı Etiket Listesi

8Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 22 Haziran 2020, 11:51   #1
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

Yüzünde Uçurumlar Var. | MorAnne 4



İliğime,kemiğime işlemiş gibisin. Canımda,damarımda pıhtılaşmış habis bir ur gibi aşkın...

İlacı yok dermanı yok.

Kaçmak istemediğim,kaçmaya hiç niyetlenmediğim,bir aşk hapishanesinde tutukluyum sanki.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 22 Haziran 2020, 11:56   #2
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.



SÖYLE
Hani bütün engelleri yenerdi bizim sevdamız
Yoksa öylesine bir duyguyu sevgimi sanmışız
Meğer bizde ayrılığa mahkum olanlardanmışız
Söyle ey yar söyle ne oldu bize böyle
Söyle ey yar söyle nasıl tükendik biz böyle

Mazide mi kalacaktı hiç ayrılmayan ellerimiz
Yalanmıydı birbirimize verdiğimiz sözlerimiz
Hani susmayacaktı aşk için atan kalplerimiz
Söyle ey yar söyle ne oldu bize böyle
Söyle ey yar söyle bizdemi ayrılacaktık böyle

Ayrılılığı yok sayarak nasılda aldanmışız
Sevginin görünen en güzel yüzüne kanmışız
Bir rüyadan bir masaldanmı uyanmışız
Söyle ey yar söyle ne oldu bize böyle
Söyle ey yar söyle bizdemi ayrılacaktık böyle


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 22 Haziran 2020, 11:57   #3
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

GİTME

Anlarsın diye bekledim sana olan sevgimi
Hep yanındaydım bekledim sorarsın diye
Ama sen sormadın bir gün bile neden diye
Sana göre ben senin sırdaşındım arkadaşındım
Bana göre ben sana sevdalı yüreği yaralıydım

Hani o gün sen gidiyorum dedin ya bana
Kelimeler kilit oldu dilimda o veda anında
Gitme söyleyeceklerim var diyemedim sana
Darmadağın olmuş yüreğim yaşlı gözlerim
O kadar anlamsız manasızmıydı onlarda

Zaman herşeyin ilacıdır diye bir söz varya
Geçen günler aylar unutturur mu seni bana
Anladım bir olmaza bel bağlamışım ben
Varsın olsun buda gelir buda geçer derim
Zaman herşeyi siler bende unutur giderim


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 23 Haziran 2020, 17:53   #4
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

"İçimin tüm kırıntılarını bir kenara bıraktım,tam simdi.
Düşünmemiş, hayal etmemiş kabul ediyorum kendimi..
Bir daha hiç uyanmayacak, masumca uyuyan bir bebek gibi..
Ölsem, mezarım küçücük olacak,
Üzerime attığınız güller solacak..
Kendimi ziyan hissediyorum..
İtiraf etmeliyim, sarı rengi sevmiyorum!
Mavinin derinliğine hiç uymuyor sari, ve ne için yan yanalar bilmiyorum..
Anlayamıyorum, benim rengim ne?
Kendimi siyah beyaz bir film gibi hissediyorum..
Tüm bildiklerimi, hiç öğrenilmemiş kabul ediyorum şimdi..
Hayata baştan başlıyorum, ve kendime sonu olmayan bir yol çiziyorum
Zamanı olmasın doğduğum günün..
Önemi yok..
Ölümüm zamanlı olsun, bir tek bunu istiyorum..
Ben öldüğümde kimse ağlamasın diye dualar ediyorum..
Aşk denen eğlenceli hayal kırıklıkları bütününe gelince..
Aşık olmayı istemiyorum..
Çünkü aşk, çarpanlara ayırmaktan öte bir kavram..
Aşk, sevgileri ayrıştırmak oluyor,
Öğrendiğim formüller yetmiyor aşık olmaya..
Olduğum yerde kalıyorum..
Aşk bana hiç mi hiç yakışmıyor, biliyorum..
Benim yalnızlıktan yapılmış küçük bir kalbim var..
Ben orada kalıyorum..
Ziyaretçim olmuyor, ve bundan memnunum aslında..
Her yerde biraz kendimden bırakıyorum..
Günüm gece olduğunda ise;
Alıyorum elime kalemi,
Ve tüm yalnızlığımı
Delicesine YALANLIYORUM!!
Aşk istiyorum, aşk
Yalnızlıktan korkuyorum, anlıyor musun?
Ben geceleri hep yalan söylüyorum..
Ve bu gece,
Seni hiç mi hiç sevmiyorum..
Sevmiyorum…"


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 23 Haziran 2020, 17:55   #5
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

Affet, bu gece seni sevmekten vazgeçtim…
Çünkü seni özlemeye artık tahammülüm yok. Üstelik bir gün her şeyin düzeleceğine olan inancımı da yitirdim.
Ne küçücük bir ihtimal kaldı sana dair, ne de azıcık da olsa hayalim.
Ben yalnızca seni değil, umudumu da kaybettim…
Az önce sesini duymak istedim.
Cesaretimi toplayıp numaranı çevirdim, ama arama tuşuna basmaya gitmedi elim. Yalnızca “alo” demen bile yeterliydi, iyi olduğunu bilmek istedim sadece. Hala oralarda bir yerlerde nefes aldığını bilmek iyi gelecekti. Olmadı… Arayamadım… Sesini bile duyamadığım birini sevmek her geçen gün biraz daha yormaya başladı beni. Bu yüzden bir kere duyup bir daha özlemektense, hiç aramayıp böylece unutmayı seçtim.
Affet, bu gece seni sevmekten vazgeçtim…
İsterdim ki şuan seni bu kadar anmışken kulakların çınlasın ve hatırla beni…
Ara… Seni içimde tam öldürmek üzereyken suçüstü yap bana; yalandan da olsa halimi, hatırımı sor. İstersen sus, hiç konuşma. Ama orada bir yerlerde olduğunu, arada da olsa aklına geldiğimi belli et. En çok şuan ihtiyacım var sana. En çok şuan sarılmanı istiyorum. Sevme beni. İnan bana bunun da hiçbir önemi yok. Ama bir zamanlar hiç sevmemişsin gibi davranman üzüyor beni. Buna tahammül edemiyorum.
Çünkü bunu hiç hak etmedim.
Affet, bu gece seni sevmekten vazgeçtim…
Sigarayı bırakmazsam ortalama kırk yıl daha ömrüm var; ama seni sevmeyi bırakmazsam korkarım ki öleceğim. Çünkü katlanamıyorum artık yokluğuna, çünkü öyle işlemişsin ki iliklerime, sen yetmezliğinden öleceğim.
Affet, bu gece seni sevmekten vazgeçtim...


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 23 Haziran 2020, 17:56   #6
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

Hiç bekleme, dönemem, dönemem belki de
Hasretin bir ince güz yarası beni neden sevmedin

Olmuyor, ne yapsam olmuyor, bu kaçıncı ayrılık akşamı
Duvarda asılı resminle bir benden, bir sen geçiyor,
Kaç mevsim, kaç mektup yaktım da bilmedin
Hasretinden ölmedim, geçecek bütün bunlar geçecek
İnanma yalan hepsi sevgilim

N'olur bir şey sorma, döneceğim, döneceğim sana
Takvim sorup n'olur karalar, karalar bağlama

Olmuyor, ne yapsam olmuyor, bu kaçıncı ayrılık akşamı
Duvarda asılı resminle bir benden, bir sen geçiyor,
Kaç mevsim, kaç mektup yaktım da bilmedin
Hasretinden ölmedim, geçecek bütün bunlar geçecek
İnanma yalan hepsi sevgilim


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 23 Haziran 2020, 17:59   #7
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

Artık ben de sıkıldım güçlü görünmekten, İçim düğüm düğümken başka düğümleri çözmekten... Herkese yetişmekten ama hep kendime geç kalmaktan... Eskiden olsa bir şekilde yakasından tutardım hayatın, Ama şimdi tutunduğum her hayat elimde kalıyor... Ya benim gücüm tükenmiş, ya da hayatın karşıma çıkardığı yürekler çok acımasız... Haketmeyenler en konforlu kalplerde sefalarını sürerken, Nedense ben hep iyi halden tahliye ediliyorum yüreklerden...

-Nazım Hikmet


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 24 Haziran 2020, 12:01   #8
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

Eğer yapabilseydim,
Kendimi senin ceplerine sığdırırdım.
Bir an delirebilseydim,
Seni bomboş bir odaya kapatır ve kafalamı duvarlara vura vura “gitme” derdim.
Gitme.
Çünkü kaybolmuş gibi hissediyorum sen gidince.
Eksiliyorum.
Bilemiyorum ellerimi nereye koyacağımı.
Boğazım düğümleniyor,yutkunamıyorum.
Çünkü bir ağrı saplanıyor ciğerlerime,
Dayanamıyorum.
Gitme.
Sen gidince kardeşliğini unutuyor halklarım.
Savaşların ortasında kalıyorum,
Vuruluyorum,
Yaralanıyorum..
Eğer becerebilseydim göğsümü avuçlarına bırakırdım.
Bir an delirebilseydim,
Gösterirdim sana sen gidince kanser olan yanlarımın dökülen saçlarını.
Nasıl da acıtıyor olduğunu gözyaşlarımın yanaklarımı..
Üzerime evlerin, denizlerin, yolların, göklerin yıkıldığını.
Bir enkazın altında nefessiz kaldığımı.
Kaybettiğimi umudumun bekareketini..
Diyebilseydim,
“Gitme” derdim !
Seninle uysallaşıyor benim içimdeki öfke.
Yani bir sabah uyanıyor ve kesmiyorsam bu dünyanın bileklerini dikine senin gözlerinin rengini barındırıyor diye..
Gitme.
Seninle güzelleşiyorum ben.
Kaybettiğim kimliğimi buluyorum kokunda..
Baharlar buluyorum,
Sebepler buluyorum,
Yarınlar buluyorum.
Gitme,
Yurdum olan adına, mülteci hissediyorum.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 28 Haziran 2020, 14:20   #9
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

Bitti, Tebrikler
Tebrikler…
Kendini bitirmeyi başardın bende.
Gurur duyanilirsin kendinle, hakkındır.
Hür olmanın haklı gururunu yaşa.
Neredesin, ne yapıyorsun söylemek zorunda değilsin.
Benden kanatlanıp uçtuktan sonra hangi dala konduğunun önemi yok artık.
Kanatların kırılana dek özgürlüğünün tadını çıkar. Hakkındır, tebrikler.
Sen varkende hep yüreğimdeydin , gittikten sonra da aynı yerde öylece duruyorsun.
Eskiden okşardın, şimdi batıyorsun…
Sevmek ne büyük aptallıkmış. Ve ben, ne kadar da çok sevmişim meğer…
Acılar mutluluktan beslenirmiş oysa.
Çok büyük acılar çekiyormuşsun, çok büyük seversen eğer. Benim acımın nedenide de sensin.
Suçsa kendinden çok sevmek birini, kabahatse herkesten farklı tutmaksa onun yerini. Özrüm kabahatimden büyük benim. En kötüsü de bunun farkında olduğum halde bir yanım seni istiyor hala. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.
Kalsan katlanacak gibi değil, gitsem gönül razı değil.
Senin olmadığın bir hayata dar geliyor ruhum.
Kaç beden yoğluğun, dünyaya sığamıyorum…



Her şey bitti…

Bitmesini istemediğim ne varsa saman alevi gibi söndü hepsi.
Oysa ne kadar da temizdi herşey. Ne kadar da masumca sevmiştim seni.
Bana sarılmana gerek yoktu, öpmen şart değildi, elimi tutmasanda olurdu.
Aramızdaki mesafelere inat sıcaklığını hissedebilecek kadar seviyordum zaten.
Telefonun ucunda sesine sarılarak uyuyacak kadar, öptüm dediğinde yanaklarım kızaracak kadar…
Seviyordum işte. Her şeyden çok, her şeyden biraz katarak…

Helal olsun sana!

Seni böylesine sevdiğime dair en ufak bir delil bile bırakmadığın için içimde. Kılına bile kıyamazken canına kıysan umursamayacak kadar tükettiğin için kendini bende.
Helal olsun sana!
Kutluyorum seni…
Ama bir gün sakın beni özleme, arama, sorma. Mümkünse hatırlama hatta.
Benim senin için yaşadığım günler geçti; sen benim için ölsen neye yarar şimdi?

Ben seni unutmasına unuturum da sen beni hatırlamaya mahkumsun. Sen beni en çok niye unutamazsın biliyor musun?
Çünkü günahımı aldın,
Çünkü canımı yaktın,
Çünkü sen haksızdın…
Unutma, ben senin kanayan vicdanınım!
Kime sarılsan, biraz daha sızlarım….

Kahraman Tazeoğlu


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 28 Haziran 2020, 14:27   #10
Çevrimdışı
Mucizem
Mucizem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Yüzünde Uçurumlar Var. | Tomris.

Sevme beni artık…
Terk ettir bu eylemi yüreğine.
Kusur bul, basitleştir kendinde.
Vur, kır, parçala yok et bir şeyleri içinde.
Varsa ısrarlı duyguların, bastır var gücünle.
Vazgeçmenin vakti geldi artık.
Sevme beni artık…
Kandır kendini, başkasını koy yerime.
Benziyor de, daha iyi de, yakıştı de.
Hiç yapamazdık, olmuyordu, uğursuzun tekiydi de, bul bir bahane.
Gönder beni ruhundan, boğuluyorum belirsizliklerinde.
Nefes almanın vakti geldi artık.

Sevme beni artık…
Yaşamanın bir de bu halini dene.
Belki böylesini daha çok severim de.
Düşün ki bir bacağın kangren, kendin için
Sök at, bırakma bedeninde.
Usul usul götür, seni hatırlatan ne varsa bende.
Kaybettiklerinden olmanın vakti geldi artık.
Sevme beni artık…
İhtiyacım yok kimsenin sevgisine.
Ben bile fazla geliyorum kendime.
İndir omuzlarımdaki yükünü,
Ağır geliyor bedenime.
Kusura bakma, arafta sevemem; reva değil yüreğime.
Unutmanın vakti geldi artık.

Sevme beni artık…
Yasak bir türkü say beni kendine.
Dinleme beni, duyma istediklerimi, göm beni nefretinde.
Hurdahaş edip aşkımı, çözümsüz kuytularda gizle.
Hasretim güneş olsun, mahzeninde.
Çaresizliğimden unutmanın vakti geldi artık.
Sevme beni artık…
Kabahat aramıyorum sende.
Aşkımı anlayamamanın sebebi sen değil,
Seni algı eşiğinin üstünde sevmemde.
Kopar iplerini, salı ver, özgürlüğü bağışla acemi sevgime.
Uğurla beni, umutlarımı da koy sepetime.
Yavaş yavaş gitme vakti geldi artık.

Sevme beni artık…
Kelebek duygularınla ölümsüz sevdamı yasaklat birbirine.
”Sevmesen de olur. ‘Lütfunu bağışla dillerime.
Üstü açık uyumuş umutlarımızı boş ver, herkes baksın başının çaresine.
Hiçbir ilgim olmasın sana olan duygularımın zerresine.
Aşkına duyarsız olmanın vakti geldi de geçiyor artık.
Sevme beni artık…
Çünkü sen sevdikçe, ben yine daha çok seveceğim.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.


mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 21:15.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum