03 Haziran 2021, 08:14
|
#1
|
|
Çevrimdışı
Mezarkabul
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Sony, Spider-Man'i Nasıl Kendi Marvel Evrenine Bağlayacak
Sony, Spider-Man'i Nasıl Kendi Marvel Evrenine Bağlayacak

Peter Parker, Sony'nin kötü Marvel kahramanlarından biriyle mi karşılaşacak?
Tom Holland'lı Spider-Man serisinin üçüncü filmi Spider-Man: No Way Home için hazırlıklar devam ediyor. Haklarını birkaç yıldır Disney ve Sony'nin paylaştığı Spider-Man çizgi romanları, yeni bir kararla birlikte tamamen Sony'nin olmuştu. Şimdi ise Sony Pictures'ın başkanı Sandford Panitch, Variety'ye verdiği röportajda Spider-Man: No Way Home'un nasıl Sony'nin Marvel evreniyle birbirine bağlanacağından bahsetti.
Sony'nin Venom, Morbius, Batgirl, Kraven The Hunter gibi anti kahramanlardan oluşan bir Marvel evreni bulunuyor. Evren, henüz inşa aşamasında. Ama Spider-Man'in dahil edilmesi büyük bir adım olacak ve birçok şeyin tamamlanmasına vesile olacak. Sony'nin Marvel evreniyle Disney'in kurduğu Marvel Sinematik Evreni'nin hiçbir bağlantısı bulunmuyor. Bu durumda Tom Holland'lı Spider-Man filmleri nasıl Sony'nin dünyasına bağlanacak?
Variety'ye röportaj veren Sandford Panitch, şu sözleri sarf etti: "Sanırım artık insanların için bizim nereye doğru yöneldiğimiz konusu daha açık hale geliyor. Bence No Way Home gösterime girdiğinde her şey açığa çıkacak." Panitch, Venom ve Spider-Man'in karşılaşma olasılığından bahsetmeden geçmedi.
Spider-Man: No Way Home, 17 Aralık 2021'de; Venom: Let There Be Carnage, 24 Eylül 2021'de; Morbius ise 21 Ocak 2022'de gösterime girecek. Spider-Man: No Way Home'da tüm Spider-Man evrenlerinin düşmanları bir araya gelecek. Sinister Six sayesinde Willem Dafoe'lu Green Goblin'i, Alfred Molina'lı Octopus'u ve Jamie Foxx'lu Electro'yu izleyeceğiz.
Beyazperde

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
|
|
|
|