Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Müzik ve Sinema > Müzik Dünyası > Yabancı Şarkı Sözleri

Yabancı Şarkı Sözleri Yabancı müzisyen ve sanatçılara ait şarkıların sözleri


Marilyn Manson - Killing Strangers Sözleri

Yabancı müzisyen ve sanatçılara ait şarkıların sözleri



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Marilyn Manson - Killing Strangers Sözleri
Konudaki Cevap Sayısı
0
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
363

Kullanıcı Etiket Listesi

1Beğeniler
  • 1 Post By Sürmenaj

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 06 Eylül 2021, 23:17   #1
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Marilyn Manson - Killing Strangers Sözleri

Marilyn Manson - Killing Strangers Sözleri

Marilyn Manson - Killing Strangers Türkçe ve İngilizce Sözleri

This world doesn't need no opera
Bu dünyanın operaya ihtiyacı yok

We're here for the operation
Biz operasyon için buradayız

We don't need a bigger knife (a bigger knife)
Daha büyük bir bıçağa ihtiyacımız yok (daha büyük bir bıçak)

Cause we got guns, we got guns, we got guns (we got guns)
Çünkü silahlarımız var,silahlarımız var,silahlarımız var(silahlarımız var)

We got guns, you better run
Silahlarımız var,kaçsan iyi edersin

(you better run, you better run, you better run)
(Kaçsan iyi edersin,kaçsan iyi edersin,kaçsan iyi edersin)

We're killing strangers, we're killing strangers
Biz yabancıları öldürüyoruz,yabancıları öldürüyoruz

We're killing strangers, so we don't kill the ones that we love
Yabancıları öldürüyoruz,böylece bizi sevenleri öldürmeyiz

We're killing strangers, we're killing strangers
Biz yabancıları öldürüyoruz,yabancıları öldürüyoruz

We're killing strangers, so we don't kill the ones that we love, love, love, love
Yabancıları öldürüyoruz,böylece bizi sevenleri,sevenleri,sevenleri öldürmeyiz

We pack demolition, we can't pack emotion
Yıkımı toplarız, duyguları toplayamayız

Dynamite? We just might...
Dinamit mi ? Tam yapabilirdik

So blow us a kiss, blow us a kiss
Böyle bize bir öpücük yolla,bize bir öpücük yolla

Blow us a kiss, we'll blow you to pieces
Bize öpücük yolla,sizi paramparça edeceğiz

We're killing strangers, we're killing strangers
Biz yabancıları öldürüyoruz,yabancıları öldürüyoruz

We're killing strangers, so we don't kill the ones that we love
Yabancıları öldürüyoruz,böylece bizi sevenleri öldürmeyiz

We got guns,
Silahlarımız var

We got guns,
Silahlarımız var

Mother fuckers
Aşağılık herifler

better, better, better run
Kaçsanız iyi, iyi edersiniz

We got guns, we got guns
Silahlarımız var, silahlarımız var

Mother fuckers better run
Aşağılık herifler kaçsanız iyi edersiniz

We got guns, we got guns
Silahlarımız var, silahlarımız var

Mother fuckers better, better, better run
Aşağılık herifler kaçsanız iyi,iyi,iyi edersiniz

We got guns, we got guns
Silahlarımız var, silahlarımız var

Mother fuckers better run
Aşağılık herifler kaçsanız iyi edersiniz

We're killing strangers, we're killing strangers
Biz yabancıları öldürüyoruz,yabancıları öldürüyoruz

We're killing strangers, so we don't kill the ones that we love
Yabancıları öldürüyoruz,böylece bizi sevenleri öldürmeyiz

We're killing strangers, we're killing strangers
Biz yabancıları öldürüyoruz,yabancıları öldürüyoruz

We're killing strangers, so we don't kill the ones that we love, love, love, love
Yabancıları öldürüyoruz,böylece bizi sevenleri,sevenleri,sevenleri öldürmeyiz

You better run
Kaçsanız iyi edersiniz

Cause we got guns! Cause we got guns! We got guns!
Çünkü silahlarımız var! Çünkü silahlarımız var ! Silahlarımız var!


 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 19:54.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum