![]() |
|
||||||
| Güzel Sözler - Mesajlar Paylaşmak istediğiniz güzel sözler, anlamlı mesaj içeren sözler. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Emre Gökçe alıntıları - Emre Gökçe Sözleri - Yeg Sözleri
Emre Gökçe alıntıları - Emre Gökçe Sözleri - Yeg Sözleri
Buzun yakması, kağıdın kesmesi, beklenmeyenin gelmesi gibi bir şey kaldı içimde... "Akıl durdu, kalp soğudu. Dil de susunca, vazgeçtim." ....."Yan yana uyuyamayanlar, Yan yana uyanıyor bazı sabahlar." Uzaktan... Çokça zaman, sıkça yalan geçti... “Hiç darılmadım diye, hiç kırılmadım sandılar.” Yaram, yârdan çok sevdi beni. Hep bir şey kalır içinde Ne kadar söylersen söyle Ne kadar anlatırsan anlat Hep bir şeyler söylenmeyen olarak kalacak Tedavi edilemez yaralar yüzünden , Tedavülden kaldırıldı aşk. sesini duymadığım gecelerde kimsenin yaşadığına inanmıyordum. Sustu dudağımdaki sen çalan ıslık. Yalnızlık, rakam olmalı. Sıfırdan az, sayamadığından fazla. Üşüsem de üşüdüm demem artık. Korkarım, 'Sarıl' diyecek diye senden başkası. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
Anlıyorsun değil mi artık,
"Saati kaybolanın, zamanı yine ilerliyor." Cesaretin varsa Her seyi de al ki Belli olsun kimden gittigin Okumanın amacı kişinin marifetli ulaşması yani Allah'ı bilmesidir. Okuduğun halde Allah'ı bilmiyorsan, bunca çektiğim kuru bir emektir. Ben ateşin ettiğine değil beni yangına atana dargınım. çok kırılmazdı kalbimiz tanımak mümkün olsaydı tanışmadan. Dilerim... Kaderin, Sana bir gün tekrar Sokağımdan geçmeni mecbur kılsın. sen oradayken burası yoktur. Benim için , Öldüğünü görmemek için ölmek oldu artık hayat. Özlemek, Bütün yeryüzünü esir alan bir iklimdir, geceleri. Saçlarına dokunamadığım sabahlara uyandım. Bana gelemeyecek kadar uzakta değil , Geri dönemeyecek kadar başkasına yakınsın artık. Bazı insanlar için fazla söze gerek yoktur. Zaman kaybı deyiverip izaha lüzum görmeyiniz. Bir "GİT" haresi yeterdi her şeyin götürülmesine, Bir "KAL" tanesi eritirdi bütün bir ayrılığı. Gözlerin , Uzaklığın mecaz anlamı oldu artık. Geldiği gibi geçer de elbet bugün adı şiir olan yarın dilde bir harf etmez Şimdi bana deli diyorlar... Bana deli dedikleri yerin, En akıllısı bendim, bir zamanlar. Ama şahsen değil mi? Bütün gidişler şahsen. Bütün hamlelerde "şah" sen. Mat bir renktir tenim. Mat edişlerinden bilirim. Ey karlı dağların başında salkım salim olan bulut! Yoksa benim için saçını çözüp gizli gizli ,için için ağlıyor musun? ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimiçi
|
Anladığım, gördüğüm ve en çok da hissettiğim yalnızca şu şimdi; “Sana da değmiyor.” senden vazgeçmek az gelir bana artık.
*** Bana, geleceğin saati söyle tarihi bilmesem de olur, beklerim. *** Biz kedere düştüğümüzde, “boş ver,” dediler ve sustular. Kimsenin daha iyi bir fikri olmadı. *** Bir şeyler hala mümkün olabilir ama artık mühim değil. *** Bir yerlerde, yine en güzel sen gülüyorsun, biliyorum. *** Ahın ulaşamayacağı mesafe yok. *** Canımı dayanabileceğim kadar yaksaydın ve bana, telafi edebileceğin hatalar yapsaydın, sevdiğim gibi severek sabrım kadar sınasaydın yalanım yok, ben ömrümce senindim. *** Nerede yaşarsan yaşa, unuttuğum yerlerde her gün ölüyorsun. *** Yemin ederim, kokundan anlamıştım benim için herhangi biri olmayacağını. *** Diyorlar ki “eden bulur.” İnanmayın, böyle değil. Eden, yine aşka yeni bir beden bulur. Başkasına gidecek olan, ne yapsanız gitmek için bir neden bulur. Sizek alan acıdır. Acı mı? Hala tokasını saklarken, saçlarını başkasının okşamasıdır. Biten o dev aşkın ardından, ömrnüzce bitmez o sese can veren iki kelimenin cinneti; “Yaşadık, bitti.” Siz, “Öldük, bitti” diye düzeltin bunu. Yaşasaydınız bitmezdi, yaşayan bırakmazdı ki. *** Bir sebep sorsam olmadı der, olmuyor der, olacağı yoktu der… Sana ihtiyacım kalmadı, diyemez. *** Aldırış etmeyen biri, değmeyeceğini anlamıştır. Değişti demeyiniz. *** Her zaman iyiyim diyorum. Bazen kanıt ise benden. *** Kalbi derinden kırılan ömrünce söyleyemez özlediğini. *** “Vicdanın, benim için sızlasın biraz.” Bu tek cümlelik sitemimde geçen “biraz” kelimesi, Umarım ki gönlüne ve ömrüne de sığmaz! ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|