05 Mart 2025, 20:19
|
#1
|
|
Çevrimiçi
Dea Dia
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Söyle Bakalım - 20
Söyle Bakalım - 20
Bundan sonraki hayatını bir çizgi filmin içinde geçirecek olsan hangisinde kim olarak geçirirsin?
@ MYNAK
Alıntı:
Pokemon - Ash
|
@ GüL
Alıntı:
Casper 😁 görünmez olup uçmak isterdim
|
@ Deniz
@ MySeCReT
Alıntı:
Superman tabiki )
|
@ GAREZ
Alıntı:
Şirinler - Uykucu şirin
|
@ Jayus
Alıntı:
|
Ben hep sevimli kahramanlar'da Tweety olmak istemişimdir.
|
@ ELeNa
Alıntı:
Tom Ve Jerry de Tom'un korkulu rüyası güçlü fare olarak geçirmek isterdim..
|
@ BuRHaN
Alıntı:
Çizgi filmler çocukluğumuzda kaldı aslında. Bir kedinin bir fareyi kovalamasıyla büyüdük. Tom ve Jerry en güzel çizgi filmlerden birisiydi.
Tom olayım
|
@ Le Developer
@ Narsinha
Alıntı:
|
One Piece animesinde "Edward Newgate" nam-ı diğer Beyazsakal, seviyorum o karakteri, ailesine çok önem veriyor.
|
@ Astrea
Alıntı:
|
Fairy Tail'de Erza Scarlet olmak isterdim.
|
@ Ayışığı
Herkese çok teşekkür ederim. Yazmak isteyen olursa, konu altına yazabilir. 

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|
|
|
|