Tekil Mesaj gösterimi
Eski 05 Mart 2025, 20:19   #1
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
yan Söyle Bakalım - 20

Söyle Bakalım - 20



Bundan sonraki hayatını bir çizgi filmin içinde geçirecek olsan hangisinde kim olarak geçirirsin?

@MYNAK
Alıntı:
Pokemon - Ash
@GüL
Alıntı:
Casper 😁 görünmez olup uçmak isterdim
@Deniz
Alıntı:
Heidi ,Alper le iç içe
@MySeCReT
Alıntı:
Superman tabiki)
@GAREZ
Alıntı:
Şirinler - Uykucu şirin
@Jayus
Alıntı:
Ben hep sevimli kahramanlar'da Tweety olmak istemişimdir.
@ELeNa
Alıntı:
Tom Ve Jerry de Tom'un korkulu rüyası güçlü fare olarak geçirmek isterdim..
@BuRHaN
Alıntı:
Çizgi filmler çocukluğumuzda kaldı aslında. Bir kedinin bir fareyi kovalamasıyla büyüdük. Tom ve Jerry en güzel çizgi filmlerden birisiydi.

Tom olayım

@Le Developer
Alıntı:
Şirin Baba
@Narsinha
Alıntı:
One Piece animesinde "Edward Newgate" nam-ı diğer Beyazsakal, seviyorum o karakteri, ailesine çok önem veriyor.
@Astrea
Alıntı:
Fairy Tail'de Erza Scarlet olmak isterdim.
@Ayışığı
Alıntı:
Bleach
Herkese çok teşekkür ederim. Yazmak isteyen olursa, konu altına yazabilir.




İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.