Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Müzik ve Sinema > Sinema ve Tiyatro > Sinemanın Enleri

Sinemanın Enleri Tavsiye edeceğiniz en iyi filmler


İzleyicilere Göre En Çekici Bulunan 10 Kötü Karakter

Tavsiye edeceğiniz en iyi filmler



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
İzleyicilere Göre En Çekici Bulunan 10 Kötü Karakter
Konudaki Cevap Sayısı
0
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
199

Kullanıcı Etiket Listesi

1Beğeniler
  • 1 Post By Leydihan

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 27 Ağustos 2023, 20:43   #1
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
İzleyicilere Göre En Çekici Bulunan 10 Kötü Karakter

İzleyicilere Göre En Çekici Bulunan 10 Kötü Karakter

Sevilen Kötü Karakterleri Sizden Dinledik!
Son zamanlarda bazı kötü karakterlerin çok sevildiğinin farkındayız. Yapılan bir araştırmaya göre, insanlar kendi kötü yanlarını başka birinde görünce onlarla yakınlık kuruyor. Filmlerin bu yönüyle onlara ulaşan kişilerin kendileriyle barışmalarını sağladığını söyleyebiliriz. Sevilen kötü karakterleri bir de izleyiciler anlatsın, dedik! Buyurun, içeriğimize.
10. Gaston



Neticede hikayenin kahramanı, kendini inkar etmeyen bir karakter. Canavarların kötü olduğunu kabul ediyor. Bu da onu diğer kötülerden farklı yapıyor bence.

9. Jim Moriarty


Londra'da Sherlock Holmes müzesini ziyaret ettiğimde karakterlerin bal mumu heykellerini gördüm. Moriarty'nin aslında yaşlı ve sakallı bir adam olduğunu öğrenince şok oldum. Ekranda bunun aksine oldukça seksi.

Moriarty, esprili, karizmatik, zeki bir karakter. Ayrıca karakterin derinine indiğimizde yalnız ve hassas biri olduğunu görüyorum ben. Bu da karakteri sevmemin en büyük nedenlerinden biri.

Oyuncunun, karakteri samimi şekilde yansıtmasını seviyorum. Moriarty'nin zekasını, gizemini, karakterini ve de espritüelliğini atlamamak lazım! Saydıkça sayasım geliyor!
8. Bellatrix Lestrange



Bellatrix, serinin kitaplarında güzelliğini Azkaban'ın alıp götürdüğü bir kadın olarak anlatılmıştı. Bence bu, filmde seyirciye çok iyi aktarıldı.

Helena Bonham Carter, Bellatrix için en iyi seçimdi. Kimse aksini iddia edemez!

Helena Bonham Carter, bu karakter için mükemmel bir seçim de olsa ben karakterin filmde yeteri kadar iyi aktarılamadığını düşünüyorum.
7. Pennywise



Pennywise tatlı, Bill Skarsgad ise seksi! Galiba artık palyaçolara ilgi duyuyorum!

Bill Skarsgard'ın canlandırdığı bu rol bana nedense çekici gelse de böyle hissettiğim için biraz tırsmıyor değilim...
6. Joker



Joker'i sevmem için stil sahibi olması yetiyor. Her anlamda, hareketlerinden kıyafetlerine kadar stil sahibi.

Aynı anda hem komik hem de korkutucu olması takdir edilesi.

Garip yönleri de olsa asil bir havası var. İnandığı ve savaştığı bir şey var, diğer kötüler gibi rahatına düşkün değil. Onun bu doğallığı kendini sevdiriyor.
5. Hannibal Lecter



Asla sevimli biri olmamasına rağmen izlemesi keyifli bir karakter. İnsanlığın iyi ve kötü yanlarını aynı karakterde görebiliyoruz.

Her şeye rağmen komik yanını seviyorum.
Bu kadar incelikli, ilginç, sanata düşkün birinin kendi içinde böyle korkunç tutkulara kapılması akıl karı değil. Belki de onu sevdiren, bu ikilemdir.
4. Ramsay Bolton



Onu Game Of Thrones'ta ilk gördüğümde çok heyecanlandım ama bu pek uzun sürmedi.

Karakteri berbat olmasına rağmen onun seksi olduğunu düşününce kendimi suçlamadan edemiyorum.
3. Draco Malfoy



Arkadaş olmak istediği kişinin sürekli gölgesinde kalıp mücadele eden bir karakter bence. Kendine özgü çekici bir havası var.

Karakterin bu kadar sevilmesinin en önemli nedeninin Tom Felton olduğunu düşünüyorum.

Draco, çekici olduğundan değil de hikayesi en ilginç karakter olduğu için benim favorim. Onun bakış açısından daha çok sahne izlemek isterdim. Bence hikayesi de bunu hak ediyor.
2. Harley Quinn



Tam bir çatlak olan Harley Quinn Robbie'yi pek çekici bulmazdım fakat izleyince kararım değişiverdi. Ben aşık oldum, dostlar.

Bence çizgi roman karakterlerinin arasında en çekici olanı.
1. Loki



Tom Hiddleston'ın hayranı olmasam da Loki'ye bayılıyorum. Adamın karizması ekrandan dışarı taşıyor!
Loki, gerçek kötü adamlardan. Kötülüğü çok iyi yansıttığını düşünüyorum.Hatta bazen kötülüğü hoş bir şeymiş gibi gösteriyor.
Peki sizin en sevdiğiniz kötü karakterler kim? Kötü yanlarına rağmen neden bu karakterleri seviyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyoruz!


 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 20:13.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum