![]() |
|
||||||
| Mobil isletim sistemleri Telefonların işletim sistemlerine ait bilgiler. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Dünyanın En Nefret Edilen Mobil Uygulamaları Hangileri?
Telefon bağımlılığının büyük suçlusu olarak gösterilen mobil uygulamalar hakkında yapılan yeni araştırma ‘en nefret edilen mobil uygulamaları’ ortaya çıkardı. Mobil uygulamalar milyonlarca kişinin telefonlarını daha efektif kullanmasını sağlarken bir diğer yandan keyifli vakit geçirmesine de olanak sağlıyor. Farklı ihtiyaçlara hitap eden ve farklı özellikleri bulunan yüz binlerce mobil uygulama bir yana ElectronicsHub bir araştırma yapmaya karar verdi. Bu araştırmaya göre ülkelerin nefret ettikleri mobil uygulamaların bir listesi çıkarıldı. Sonuçlar ise oldukça şaşırtıcı. Genel olarak listeye bakıldığında ülkeler bazında en çok nefret edilen uygulamalardan biri: Roblox. Dünyanın dört bir yanından atılan olumsuz tweet'leri referans alan şirket, ikinci sırada flörtleşme uygulaması Hinge’in olduğunu belirtiyor. Bir diğer arkadaşlık uygulaması olan Tinder da en nefret edilen uygulamalardan biri. EN ÇOK NEFRET EDİLEN FACEBOOK MESSENGER İlginç bir şekilde en nefret dolu tweet'leri alan içerik izleme platformu Disney+ oldu. Rusya, Çin, Paraguay ve Güney Afrika’nın da dahil olduğu 18 ülkede en fazla olumsuz tweet atılan platform oldu. Netflix pek çok konuda eleştirilse de söz konusu listede yer almıyor. Diğer bir yandan her yere el atan Meta’ya bağlı uygulamalardan yalnızca biri olan Facebook Messenger da 30 ülkede en çok eleştirilen uygulama oldu. Ülkeler bazında bakıldığında Avrupa’da en çok nefret edilen mobil uygulama Reddit oldu. Polonya, Slovakya, Ukrayna, Macaristan, Sırbistan, Bosna Hersek, Fransa, Çek Cumhuriyeti, İspanya ve Hırvatistan gibi toplamda 31 ülkede Reddit hakkında olumsuz tweet'ler atılmış durumda. Kanada’da ve ABD’nin tamamını kapsayacak şekilde Twitter en çok nefret edilen uygulama oldu. Güney Amerika’ya inildikçe, Snapchat ve Reddit hakkında en olumsuz paylaşımlar yapıldı. |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
İnsan bir uygulamadan niye nefret eder ki.
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Şöyle diyeyim çok fazla hata verip çöktüğü için, bazen aşırı ram kullanımı yüzünden veya hantal olduğu için Facebook Messenger bir zamanlar benim de en nefret ettiğim uygulama idi hatta elimden geldiğince hep yeriyordum ve 1 yıldız verip içimi dökmüştüm Google Play Store'da.
Fakat şu anda saydıklarımın hepsini aşmış durumda ve de yenilikler ekleyerek gönlümü kazanmış halde. Nefret etmem için hiçbir sebep yok. Disney+ hakkında düşüncem yok lakin yıllar sonra Netflix indirdim ve denedim bence Netflix çok çok başarılı bir uygulama. Ellerinde olanı daha da iyileştirip rahat ve kullanışlı hale getirmişler. Şahsen beğendim. Twitter'dan nefret etmek ise saçma bence.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Hayret içinde tiktok niye yok
![]() The most beautiful things in the world
cannot be seen or touched, they are felt with the heart. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|